Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikoista

10.02.2006 |

Millaiset työpaikat on tämän palstan isillä?

Meikäläisellä on virastotyö, ja virka-aikana oon hommissa. Vuosilomia 6 viikkoa, jotka saa aika pitkälti itse määrätä, milloin pitää. Palkka 2300-2400 brutto. Työaikana ehtii tehdä omiakin hommia, eikä liikoja tulospaineita ole. Työkaverit on mukavia, esimiehet välillä vähän nipottaa. Työyhteisö on melko hierarkkinen, mutta kokonaisuudessaan homma on melko vapaata. Olympialaisten ajaksi kannetaan telkkari työhuoneeseen, että ehditään katsoa kisoja työn ohessa.

Itse homma on monimutkaista ja pitkäjänteistä. Ihan ok näin perheen toimeentuloa ajatellen, mutta mielummin silti tekisin jotain VIELÄ vapaampaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aappopaappo:

Millaiset työpaikat on tämän palstan isillä?

Meikäläisellä on virastotyö, ja virka-aikana oon hommissa. Vuosilomia 6 viikkoa, jotka saa aika pitkälti itse määrätä, milloin pitää. Palkka 2300-2400 brutto. Työaikana ehtii tehdä omiakin hommia, eikä liikoja tulospaineita ole. Työkaverit on mukavia, esimiehet välillä vähän nipottaa. Työyhteisö on melko hierarkkinen, mutta kokonaisuudessaan homma on melko vapaata. Olympialaisten ajaksi kannetaan telkkari työhuoneeseen, että ehditään katsoa kisoja työn ohessa.

Itse homma on monimutkaista ja pitkäjänteistä. Ihan ok näin perheen toimeentuloa ajatellen, mutta mielummin silti tekisin jotain VIELÄ vapaampaa.

Vielä kehdataan sanoa, että valtion pitkä ja KAPEA leipä. Lomaakin vaan 6viikkoa.

Itse olen töissä yksityisektorilla teollisuudessa toimihenkilönä eikä sielä kyllä televisiota katsella, saatika omia hommia tehdä.

Palkka on sentään parempi, mutta tekstin perusteella voinee päätellä jotta työpaineetkin on vähän isommat.

No joo, oot varmaan provoksi tarkoittanutkin, mutta tiedän itsekkin että ei sielä kunnan ja valtion leivissä sitä parempaa palkaa oo ansaittukaan monen kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi