Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saisi ihan tavallisia magneetteja? Ov

Vierailija

Ajattelin tehdä joululahjaksi magneetteja, ihan vaikka jääkaapin oveen laitettavia. Onko kenelläkään kokemusta, mistä löytyisi hyviä? Sellaisia jotka eivät ole liian vahvoja, mutta joilla saa kuitenkin hyvin esim laskut pysymään.
Tarvitsisin siis ihan perusmagneetteja, joihin sitten liimaisin koristeita :)

Kommentit (9)

Vierailija

Pysyyköhän muuten noilla magneettilevyistä leikattavilla mikään kiinni paikoillaan? Askartelukaupoista kai saa, ja jossain halpa-hallissakin olen törmännyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pysyyköhän muuten noilla magneettilevyistä leikattavilla mikään kiinni paikoillaan? Askartelukaupoista kai saa, ja jossain halpa-hallissakin olen törmännyt.

Ei niillä varmaan kauhean hyvin pysy, siksi etsin sellaisia "nappeja".
Tigerista ja Sinooperista etsin mutten löytänyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä tilasin just Sinellin verkkokaupasta näitä:
http://www.sinelli.fi/sinelli/tuotteet/206542

Oli nopea toimitus ja hyvä hinta noin suurelle määrälle. Liimaan niitä kuumaliimalla hamahelmitöiden taakse.

Mikähän muu liima sopisi kuin kuumaliima? Olen melko pienellä budjetilla liikenteessä joten kuumaliimavehkeitä en raaskisi ostaa. Jossain luki vain, että vahvaa liimaa. Sopisikohan pikaliima?

Ajattelin Fimo-massasta muovailla juttuja ja sit liimata tuohon magneettiin. Kuinkahan tuo massa reagoi liimaan?

Tämä on kamalaa kun käsityökärpäinen on nyt iskenyt enkä tiedä mistään mitään, kun en ole koskaan aikaisemmin mitään askartelujuttuja tehnyt :D

Vierailija

Ai kamala, mä sain viime vuonna joululahjaksi kaverilta jääkaappimagneetteja, joissa oli kopio vanhasta mainoksesta laminoituna ja takana sitten pala magneettilevyä.

Että juu, kiitos vaan, tosi hieno...

Toivon, että tänä vuonna ei tulisi ko. henkilöltä mitään, kun alkaa nuo lahjat olla sellaisia, että velvollisuudesta nyt sulle jotain laitoin.

Just tollasta pientä, joka jää sit nurkkiin pyörimään ja tässä tapauksessa ei voi edes sanoa, että olisi ollut erityisen kaunis ja erityisellä ajatuksella tehty.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat