Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko paperisilppuri hyvä lahja opiskelijalle?

Vierailija

Joululahjaa mietin opiskelijalle. Mietin, olisko paperisilppuri ihan hyödyllinen, kun aina on papereita joita pitää repiä silpuksi, ehkä joskus paljonkin. Voisikohan tuollaisesta lahjasta ilahtua vai turha kapistus?

Kommentit (9)

Vierailija

No turha. Silppuriin laitetaan salaista tietoa. Ennemmin reiittäjä, nitoja tai mielellään jotain ihan muuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joululahjaa mietin opiskelijalle. Mietin, olisko paperisilppuri ihan hyödyllinen, kun aina on papereita joita pitää repiä silpuksi, ehkä joskus paljonkin. Voisikohan tuollaisesta lahjasta ilahtua vai turha kapistus?

No ihan paska lahja. Anna lahjakortti stockalle tms. Tai citymarkettiin. Tästä minä olisin opiskelijana onnellinen. Mutta laita ainakin se 100€

Vierailija

Turha!! Mitä niin salaista opiskelijalla on?? Ei mulla ainakaan oo mitään tarvetta ollu tähän päivään mennessä paperisilppurille 😲

Vierailija

Ei opiskelijalla ole salassapidettäviä papereita juurikaan. Vanhat paperit voi laittaa paperinkeräykseen. Olis todella omituinen lahja.

Vierailija

Samaa mieltä edellisten kanssa, huono lahjaidea.

Lahjakortti kirjakauppaan tai ihan S-ryhmälle tms olisi mielestäni hyvä lahja

Vierailija

Meillä on paperisilppuri, mutta eipä olla käytetty.
Jos on jotakin niin salaista etten viitsi paperinkeräykseen viedä, niin revin silpuksi normiroskien sekaan.

Vierailija

Ei ole

Paperisilppuri sopii rakennusyrittäjälle, jolla on toisinaan tarvetta tuhota todistusaineistoa. Muualla paperisilppuria tarvitaan vain viranomaistehtävissä, joissa kerätään pakkokeinoin ihmisten arkaluontoista henkilökohtaista tietoa, eikä tulostettuja dokumentteja voi jättää lukukelpoisiksi niitä tuhottaessa.

Osta mieluummin vaikka printteri, jos opiskelijalla ei sellaista vielä ole.

Vierailija

Printteri on.
Minä kuvittelin, että opiskelijalla olisi papereita, joita ei haluaisi kaikkien näkösälle paperinkeräykseen. Itselläni on silppuri, jota käytän säännöllisesti. Sippuan kaiken, jossa näkyy osoitetietoni, jäsennumeroni, pankkitilini jne. Kyllä minulle kertyy papereita silppuriin aika useinkin. Mutta joo, ymmärrän, ettei se ehkä ole mikään opiskelijan toivelahja. Mietin jotain muuta. /ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat