Huh, kävin kirjastossa ja takaisin n.8km suuntaansa ja näin matkalla ihmisillä 37 Kånken-reppua

Vierailija

Kyllä, laskin ne. Bussissa hyvää aikaa kun en omista älypuhelinta.

Ihan sairasta. Mun silmäparkani.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

1, kaikkea en ehtinyt bongata mutta Jopoilla painettiin jos pyöräilivät ja Converset kyllä. vaatteita en enää ehtinyt lisäksi tarkkailla :D Kai teini-raukat ajattelivat että mikä hullu täti heitä kyylää suu vaahdossa bussista.

Ap

Vierailija

Meilläkin on sellainen kaikilla (minä, mies, 2v, 5v, 10v, 13v ja 16v). Kaikilta meiltä löytyy myös Converset sekä isommilla lapsilla Jopo pyörät. Mutta meillä Kånkenit oli ennen kuin niistä tuli todellinen hitti. 

Vierailija

Mun kånken on palvellut jo reippaasti yli 10 vuotta. En lopets käyttöä massailmiön vuoksi. Minusta edelleen kaunis ja käytännöllinen reppu.

Vierailija

Se on joku muoti. Meidän 12 veeltä hajosi reppu ja vinkui ja vinkui ja parkui ja parkui ja eikä kelvannut mikään hyvä ja halvempi reppu, vaikka montaa mallia tarjosin, lopulta oli pakko taipua, vaikka moneen kertaan selitin, miten kallis ja järjetön ostos se on, ja huono selälle. Kas kun kavereillakin on ja lapsi on todella itsepäistä laatua - että mikä on muodissa, sitä pitää olla. Laumasta ei voi erottua..Huoh. Musta tuntuu, että tämä some-aika sun muut luo hirveitä sosiaalisia paineita kuulua johonkin laumaan nykyään.

Ja osakkeenomistajat eikun hieroo käsiään. Mun nuoruudessani kaikki kakarat oli sen verran köyhiä, että rikkaampi ei kehdannut kouluun merkkifarkkuja laittaa, ettei olisi saanut lunta turpaansa leveilystään. Nyt ei köyhä voi olla ilman merkkikamaa, ettei joudu pilkatuksi köyhyydestään. Kyllä on menny oikeistolaisiksi nämä arvot.

Vierailija

Reppuselkäinen aikuinen(kin) kai on Suomessa erittäin yleinen näky kaupunkiliikenteessä. Naurettavaltahan se näyttää, mutta kun ei osata pukeutua muutenkaan niin minkäs voi.

Minulla oli kyseinen reppu joskus 80-luvun alkupuolella, kun olin vielä lukiolainen. 

Vierailija

Kyllä olis nyt piristävä poikkeus joku amisviiksi tuulitakissa macgyver tukalla juoksulenkkarit jalassa ja karjala-lippis taiteltuna päässä. A'vot. Nhl-repusta plussaa, tosin ne taitaa jo olla palanna muotiin..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
4, säälin lapsiasi. opetat jopa 2- ja 5-vuotiaat olemaan massatuote.

Lapsille ei kauheasti ole valinnanvaraa pienten repuissa, lähinnä Disneyn cars autoja tai prinsessoja. Päädyttiin ostaan heille Mini Kånkenit ja ovat kyllä olleet hyvä valinta.  Aika paljon täällä Helsingin keskustassa pienillä lapsilla on noita Mini Kånkeneita, aika monella päiväkodissakin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on sellainen kaikilla (minä, mies, 2v, 5v, 10v, 13v ja 16v). Kaikilta meiltä löytyy myös Converset sekä isommilla lapsilla Jopo pyörät. Mutta meillä Kånkenit oli ennen kuin niistä tuli todellinen hitti. 

Miten se on mahdollista jos nuorin 2 v. Ostitte jo ennen plustestiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten se on mahdollista jos nuorin 2 v. Ostitte jo ennen plustestiä?

Tarkoitin meillä, minua ja miestäni. Meillä ne on olleet iät ja ajat. Isommille lapsille ollaan ostettu tarpeen mukaan myöhemmin. Ei 2-vuotiaalle ja 16-vuotiaalle niitä samoihin aikoihin tietenkään ole ostettu. 16v sai ekan omansa ekaluokalle mennessään. 2-vuotiaalle sellainen hankittiin puoli vuotta sitten. 

Se on oikeesti tosi hyvä reppumerkki vaikka sattuu nyt muodissa olevanki.

Vierailija

Meitin tytöltä löytyy kaks Kånkenia, toinen ostettiin koulurepuksi muutama vuosi sitten ja toisen sai myöhemmin lahjaksi. Mitä pahaa tuossa on? Laadukas ja kestävä reppu, paljon parempi muoti kuin että ostetaan joka vuosi uusi halpareppu ja heitetään entinen roskiin, koska se hajosi. Minusta järkevässä muodissa ei ole mitään vikaa, sensijaan tämä kertakäyttömuoti on syvältä!

Vierailija

Minua harmittaa, että Fjällrävenit ovat niin kovassa huudossa nyt. Itse rakastuin yhteen malliin (ei Kånken), ja olin sitä jo hankkimassa yliopiston aloittamisen kunniaksi viime vuonna. En seuraa muotia enkä tiennyt sen olevan in, ennen kuin aloitin opiskelut ja huomasin joka toisen kulkevan ko. reppu selässään. Sillä toisella puolikkaalla on sitten Haglöfs... Niinpä päädyin olemaan tyylikkäästi ernu ja kuljettamaan kirjoja kulahtaneessa keinonahkaisessa laukussa. Harmittaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat