Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsen jonkun haluamaan minua

Vierailija

Miehelläni on mielenterveysongelmia ja niiden ja lääkityksen takia häntä ei seksi kiinnosta. Ei ole kiinnostanut pitkään aikaan.. Rakastan miestäni, mutta kuihdun naisena.

Olen aina saanut helposti huomiota miehiltä, mutta viime aikoina olen alkanut nähdä vaivaa miellyttääkseni muita miehiä. Jo kaksi miestä on ilmaissut halunsa salasuhteeseen kanssani.

En oikeasti halua muita miehiä kuin omani. Haluan vain että joku haluaa minua.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Tuu tinychattiin ja touhutaan webcamilla. Ei tartu taudit, eikä ole pettämistä sen varsinaisessa merkityksessä.

Vierailija

Sama täällä, vaikka mieheni onkin ihan terve. Mutta en kykene sellaiseen seksiin hänen kanssaan, joka tyydyttäisi minua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat säälittävän heikkoja.

Joo tosi heikkoja, kuinka monta vuosikymmentä haluaisit itse odottaa ekaa orgasmiasi ikinä?
4

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo tosi heikkoja, kuinka monta vuosikymmentä haluaisit itse odottaa ekaa orgasmiasi ikinä?
4

Tarvittaessa vaikka hautaan asti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

4

Tarvittaessa vaikka hautaan asti.

Okei, no siinä tuskin on kyse kummoisestakaan vahvana pysymisestä?

Vierailija

5

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

4

Luuletko että miehet saavat orgasmeja lahjoina?
Ei saa, kyllä he joutuvat itse hankkimaan ne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, vaikka mieheni onkin ihan terve. Mutta en kykene sellaiseen seksiin hänen kanssaan, joka tyydyttäisi minua.

Miksi et kykene?

Vierailija

Ap tässä. Silloin ennen, kun vielä harrastettiin seksiä, saimme kyllä molemmat aina kunnon orgasmit. Laadussa ei koskaan ollut ongelmaa.

Tasapuolisuutta...

Jos joku mies tuollaista t av:lle kirjoittaisi niin arvatkaa mikä haukkumisryöppy täällä tulisi...Nyt sensijaan on hyvinkin hiljaista....  heh,heh...mistähän se oikein johtuukaan ...niin ....heheheh..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi et kykene?

No ei kaikken oanssa vain kykene. Väärät kemiat jne.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat