Lue keskustelun säännöt.
Onko nyt niin, että mun kannattaa lopettaa aloitteen tekeminen?
11.11.2015 |
Nytkin käynyt joka kerta niin, että kun olen aloitteellinen seksissä, mieheltä lopahtaa erektio. Juuri ennen yhdyntää tai vaihtaessa asentoa. Tiedän, ettei johdu ainakaan alapään löysyydestä. Eihän se kalu ehdi sinne edes työntyä. Miestä kosketellessa ei nyt koskaan ole ongelmaa, mutta jotain tapahtuu kun yhdyntä tulee kuvioihin ja minä teen aloitteen. Miehen "aloittamat" yhdynnät sujuu ongelmitta. Mies on alle 30v, joten ei johdu vanhuudesta. Suhteemme on tuore ja en tiedä miten suhtautuisin asiaan. Mutta ei ainakaan kivalta tunnu vaikka miten asian yrittäisi ymmärtää.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin, arka paikka varmasti. Silti musta on tarkeaa ihan alusta asti pystya puhumaan kaikesta, myos seksista. Jos olet varma etta haluat jatkaa suhdetta, ehka antaisin olla jonkin aikaa, siis en tekisi minkaanlaista aloitetta seksiin. Antaisin miehen tehda aloitteet silloin kun siita tuntuu hyvalta, ja myos maarata tahdin seksin etenemisessa. Niin han ehka saisi edeta omilla ehdoillaan ja saa niita "onnistumisen kokemuksia" -> tuntee itsensa rennommaksi seksissa -> vahemman paineita -> voit taas alkaa tekemaan aloitteita eika miehella olisi stressia siita kun ei viimeksikaan onnistunut jne. Tsemppia!