Onko nyt niin, että mun kannattaa lopettaa aloitteen tekeminen?

Vierailija

Nytkin käynyt joka kerta niin, että kun olen aloitteellinen seksissä, mieheltä lopahtaa erektio. Juuri ennen yhdyntää tai vaihtaessa asentoa. Tiedän, ettei johdu ainakaan alapään löysyydestä. Eihän se kalu ehdi sinne edes työntyä. Miestä kosketellessa ei nyt koskaan ole ongelmaa, mutta jotain tapahtuu kun yhdyntä tulee kuvioihin ja minä teen aloitteen. Miehen "aloittamat" yhdynnät sujuu ongelmitta. Mies on alle 30v, joten ei johdu vanhuudesta. Suhteemme on tuore ja en tiedä miten suhtautuisin asiaan. Mutta ei ainakaan kivalta tunnu vaikka miten asian yrittäisi ymmärtää.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Kai sun täytyy sitten lopettaa. Mikäli sua ei siis haittaa, että aloitteen tekeminen jää vain miehen vastuulle. Aika yksipuolinen seksielämä tiedossa, jos seksiä harrastetaan vain silloin kun mies haluaa tai pystyy siihen. Omituinen ongelma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai sun täytyy sitten lopettaa. Mikäli sua ei siis haittaa, että aloitteen tekeminen jää vain miehen vastuulle. Aika yksipuolinen seksielämä tiedossa, jos seksiä harrastetaan vain silloin kun mies haluaa tai pystyy siihen. Omituinen ongelma.

Itse en nyt hirveästi saa irti muusta kuin yhdynnästä. Mies kyllä antaa suuseksiä ja sormettaa, mutta ne on aika yhdentekeviä mulle. Ja se ärsyttää et silloinhan miehellä seisoo oikein komeasti. Minkäs mahtaa jos mies ei pysty yhdyntään kun itse haluan. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voithan pyytää miestä tyydyttämään sinua silti muilla tavoin?

Niinkuin jo kerroin, yhdyntä on mulle se juttu mistä saan tyydytyksen. Ap

Vierailija

Vou olet päässyt jo riisumaan vaatteesi. Mulla naiset lähtee baarissa kävelee jos meen juttelee.. iha vaatteet päällä.Kannattais minun varmaan lopettaa aloitteen tekeminen, ei sinun. m25

Vierailija

Millätavoin teet aloitteen sitten? Mies voi saada suorituspaineita jos muija tyyliin sanoo "pane mua", että nyt pitäis pistää parastaan. Eikä sit onnistu ollenkaa

Vierailija

Luulen että miehelle tulee suorituspaineita silloin kun sinä sanot haluavasi penistä.
Ehkä paineita ei ole kun hän voi toimia oman tahtonsa mukaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millätavoin teet aloitteen sitten? Mies voi saada suorituspaineita jos muija tyyliin sanoo "pane mua", että nyt pitäis pistää parastaan. Eikä sit onnistu ollenkaa

Aloitan menemällä lähelle, luonnollisesti. Suutelen, koskettelen. Mies on tietenkin mukana ja tekee samoin mulle. Sitten alan riisumaan miestä ja niin edelleen. Tarvitsetko vielä tarkemman selostuksen? :D ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä nyt aineskaan suutu sille siitä jos ei onnistu. Kysy mikä tuli? Miksei onnistu?

En suutu ( muuten kun sisällä kiehuu, en voi sille mitään!) Ja ei mies kuulemma tiedä mikä tuli. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä diabetes tai verenpaine koholla? Ne voivat ainakin aiheuttaa tota.

Ei oo diabetes. Verenpaineesta en sitten tiedäkään. Ainakaan ylipainoa ei ole. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ole kuin ei mitaan, hyvaile kasin tai suulla, sitten kun on taas juhlakunnossa niin sisaan vaan!

Juu ei auta enää. Lisäksi miestä alkaa vituttaa ja lähtee tilanteesta pois. Ap

Vierailija

mitä jos sä kysyisit ukoltasi mitä se on, niin meidän ei tarttisi arvuutella? sä olet sitä paitsi vielä paska tuomarikin asiaan. sustahan toi johtuu jollain tavalla ja kun et ole sitä vielä tajunnut, niin tuskin sä myönnät vaikka joku osuisi oikeaankin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat