Tyttö sitten otti septum-lävistyksen ilman lupaa..

Vierailija

Tytär siis 16 v. Melkein haluaisin käskeä ottamaan pois mutta onkin minun yllätyksekseni aivan upean näköinen. Olen aina ollut lävistyksiä vastaan mutta tuo on oikeasti kaunis, ottaisin itsekin mutta olen jo 41 vuotias, ei ehkä sopisi minulle yhtä hyvin. Tämä kuitenkin avasi silmäni, lävistykset eivät olekaan niin kamalia:)

Kommentit (7)

PäteväPirkko
Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

16-vuotiaana ei tarvitse olla vanhempien lupaa asioidessaan lävistysliikkeessä. Siksi annoin tyttäreni ottaa Septumin 15-vuotiaana. No 15 1/2 v. oli oikeastaan. En tykkää naamalävistyksistä, enkä pysty katsomaan niitä reikiä. Oksu meinaa lentää. 

Tyttäreni rupesi venyttämään korvaa 15-vuotiaana salaa. Nyt on 18 mm. Hyi hemmetti, en  halua nähdä sitäkään holea. Onneksi pitää umpinaista korua, plugia siinä, tunnelin sijaan.

Vierailija

PäteväPirkko kirjoitti:
16-vuotiaana ei tarvitse olla vanhempien lupaa asioidessaan lävistysliikkeessä. Siksi annoin tyttäreni ottaa Septumin 15-vuotiaana. No 15 1/2 v. oli oikeastaan. En tykkää naamalävistyksistä, enkä pysty katsomaan niitä reikiä. Oksu meinaa lentää. 

Tyttäreni rupesi venyttämään korvaa 15-vuotiaana salaa. Nyt on 18 mm. Hyi hemmetti, en  halua nähdä sitäkään holea. Onneksi pitää umpinaista korua, plugia siinä, tunnelin sijaan.

Miksi ihmeessä pieni reikä on sinun mielestäsi oksettava? Aika yliherkkää..

Vierailija

Ota kalulävistys ja vaadi rouvaa ottamaan kivat alapään huulikorut. Sitten on kiva kun metalli hinkkaa toisiaan vasten. Henk. koht. jos joku tulee hakemaan minulta töitä ja on näkyviä lävistyksiä tai tatuointeja niin saa jatkaa matkaa jo ennen haastattelun alkamista. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ota kalulävistys ja vaadi rouvaa ottamaan kivat alapään huulikorut. Sitten on kiva kun metalli hinkkaa toisiaan vasten. Henk. koht. jos joku tulee hakemaan minulta töitä ja on näkyviä lävistyksiä tai tatuointeja niin saa jatkaa matkaa jo ennen haastattelun alkamista. 

Mahtaa olla työntekijöitä vaikea saada kun 90% naisistakin on kuitenkin jokin lävistys, jos ei muuta niin lobet (korvat). Eiku ainiin, eihän se ole lävistys! Mutta samanlaisen lihasuikaleen läpi menevä huulikoru taas onkin! Ja nehän on hygieniariskikin, mutta muut korut ja silmälasit eivät tietenkään muuten ole, lävistykset vain. Voi kaksinaismoralismia.

Vierailija

Septumissa vielä hyvä puoli se, ettei siitä jää näkyvää reikää, jos sen myöhemmällä iällä haluaa ottaa pois. :) T. teininä tyhmänä huulensa lävistänyt

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hahah olet aika säälittävä :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat