Mies uskomaton sottapytty!!! :(

Vierailija

Olen tässä nyt hetken seurustellut ihanan ja kiltin miehen kanssa, jo alkuun meinasin kuolla kun näin hänen auton ja kotinsa :O .. mutta jotenkin ajattelin että on ollut yksin niin ei ole välittänyt. Mutta ei, mua oksettaa se siivottomuus! Mutta luonteeltaan on ihan mahtava. Jotenkin arka asia, ja olen autosta etenkin sanonut ja usein sen siivonnutkin, mutta nyt vaan riitti. Kyllä mun täytyy voida sanoa asiasta, mutta miten hitossa.... ? Help.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Hä? olipas taas asiallinen viesti. Kerran tiskasin hänen luonaan KAIKKI astiat, kun etos niin hitosti eikä ollut puhtaita astioita :O Mutta hei kamoon, en saa siis "valittaa" siitä että hän on uskomaton sottapytty, kaikki putoaa kädestä lattialle, likaisia nenäliinoja, astioita yms yms pitkin asuntoa, ja autoon hädin tuskin mahtuu istumaan kun on niin täynnä roskaa! :(

ap

Vierailija

tiskaa kerran, saat tiskata aina. olet sottapytyn yksi mahdollistaja

osta kertakäyttöastioita käsilaukkuun ja syö niiltä. ota pyyhe mukaan ja istu sen päällä. pidä kengät jalassa. jne keksit kyllä lisää. ehkä herää tekemään sotkulle jotain mutta luultavimmin ei tajua.

seurustelin kerran yhden "mahtavaluonteisen" sottapytyn kanssa ja kyllä se sottailu oli syvällä ihan kaikessa muussakin yrittämisessä. jätin, häntä "harmitti mutta minkäs tekee" eli suhdekin oli hänelle likainen nenäliina, helppo jättää lattialle. 

Vierailija

Ihminen on sellainen kuin haluaa olla. Se on ihan sama sanotko asiasta jotain vai et. Ei se muuta mitään. Ei sun ongelma ole se, että miten sanot asiasta. Vaan sun on mietittävä sitä haluatko elää tuollaisen sottapytyn kanssa vai et. Se sinun on päätettävä. Välimuotoa ei ole.

Luultavasti mies on jo siivonnut pahimpia pois, kun sinä olet ollut tulossa käymään. Joten jos se siistitympi kämppä on sun silmään tosi sotkuinen, niin ....

Vierailija

Älä nyt vaan aloita sille äitinä oloa siivoomalla sen puolesta - tai tarkemmin ottaen, LOPETA HETI!! Oman mielenterveytesi vuoksi.

Vierailija

En osaa neuvoa. Asun yhden sottapytyn kanssa, ei kai niin paha kuin sun, mutta kuitenkin. Enkä ikinä valita siitä....:(  En osssssaaaaaaaaaa...

Vierailija

En oo tosiaan ryhtymässä hänen äidiksi, no way, mulla on 2 lastakin! Mutta kyllä mä ajattelin että puhuisin ensin, koska kyllä, olen tajunnut että jos ei yhtään pysty vastaan tulemaan, niin en kestä..

ap

Vierailija

En oo tosiaan ryhtymässä hänen äidiksi, no way, mulla on 2 lastakin! Mutta kyllä mä ajattelin että puhuisin ensin, koska kyllä, olen tajunnut että jos ei yhtään pysty vastaan tulemaan, niin en kestä..

ap

PäteväPirkko
Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

Yh, mä olen seurustellut moisen sottapytyn kanssa. Huomasin myöhemmin, että henkilökohtainen hygieniakin oli huonolla tolalla. Eikä hoitanut juuri muitakaan asioita. Esim. laskuja ei maksanut, ollenkaan. Että saattaa olla muillakin alueilla puutteita, jotka huomaa myöhemmin vasta.

Ei pessyt hampaita, ei käynyt heti suihkussa, vaikka oli 30 asteen lämmössä työvaatteet päällä raskaissa likasissa töissä. Jalat haisi niin pahasti kesällä, että meni koko päivä saada haju pois kämpästä. Ei pessyt kusemisen/ulostamisen jälkeen käsiä. 

Kaikki laatikot, astiat yms. valtasi lattian. Lattia oli niin tahmea, että jalat jäi kiinni. Koiranikaan ei suostunut kävelemään siellä. sentin pölykerros kuorrutti kaikkea, ihme ettei sähkölaitteet olleet syttyneet palamaan. Kaikki pinnat oli ruskeena, koska poltti kavereineen sisällä. Verhojen tilalla oli pari kauhtunutta kylpypyyhettä jne.

Jätkällä oli hyvä palkka, mutta taisi syödä ja juoda siitä 2/3. Ja sen oli näköinenkin. Näissä ei enää hyvä luonne auttanut.

Minähän laitoin jätkän siivoamaan kämpän, ostamaan verhot jne. Mutta liikaa oli vikaa. Ajattele, tuossa paskassa oli lapsi joka toinen viikonloppu.

Vierailija

Ei taida olla henk.kohtainen hygieniakaan ja vaatehuolto ok?

Sanot vaan suoraan miehelle että pidät hänestä mutta et voi seurustella hänen kanssaan koska kotinsa on niin sotkuinen ja likainen ja se on sinulle ehdoton turn-off.

Mies sitten jatkaa eloa yksin tai etsii toisen samanlaisen sottapytyn tai siivoaa kotinsa nyt ja jatkossa.

Vierailija

Ja älä vaan nyt ota tuota sottapyttyä kotiisi asumaan kun sinulla on 2 lasta tai lapset joutuu asumaan kaatopaikalla.

Itse olisin kyllä mielummin yksin jos tarjolla olisi vain kaatopaikalla asuva likainen ukkeli.

Ja 10...mitä helvettiä ajattelit kun sekaannuit tuollaiseen mieheen? :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hä? olipas taas asiallinen viesti. Kerran tiskasin hänen luonaan KAIKKI astiat, kun etos niin hitosti eikä ollut puhtaita astioita :O Mutta hei kamoon, en saa siis "valittaa" siitä että hän on uskomaton sottapytty, kaikki putoaa kädestä lattialle, likaisia nenäliinoja, astioita yms yms pitkin asuntoa, ja autoon hädin tuskin mahtuu istumaan kun on niin täynnä roskaa! :(

ap

En kyllä suosittele tuota miehen asunnossa tiskaamista tai siivoamista. Mieheni asui ennen minua kämppiksenä kaverinsa kanssa ja heidän asuntonsa oli melkoisessa kunnossa. Kaikki astiat likaisina tiskipöydillä ruoantähteineen, olohuoneessa ei juuri lattiaa enää näkynyt roskakertymien keskeltä.

En tosiaankaan koskaan edes ehdottanut mitään siivousapua, koska en nähnyt miksi minun pitäisi heidän asuntoaan siivota. 

Yhteen kun miehen kanssa muutettiin, niin hyvin ne kotityöt alkoivat sitten pikkuhiljaa lutviutua. 

Jos joku asia häiritsee, niin siitä pitää sanoa. Muuten se jää kytemään isommaksi pommiksi. Eli juurikin nuo siisteysasiat, niistä pitää keskustella eikä jäädä hiljaiseksi nalkuttajan leiman pelossa.

PäteväPirkko
Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

Vierailija kirjoitti:
Ja älä vaan nyt ota tuota sottapyttyä kotiisi asumaan kun sinulla on 2 lasta tai lapset joutuu asumaan kaatopaikalla.

Itse olisin kyllä mielummin yksin jos tarjolla olisi vain kaatopaikalla asuva likainen ukkeli.

Ja 10...mitä helvettiä ajattelit kun sekaannuit tuollaiseen mieheen? :(

Juu, sitä voi miettiä jälkikäteen. Mutta katsos, ei sitä kerralla huomannut kuin sen paskasen kämpän ja auton. En minä kauaa ollut sen kanssa. 

Lisään vielä, että autoa ei ollut katsastettu, puhelinliittymää ei tietenkään saa omille nimille, vaan on työpaikan, maksoi tosi pientä elaria ex-muijalleen, mutta oli varaa ostaa 600 eurollakin kuussa pelejä. Lapselleen kun osti kengät painostuksen alla, niin ne oli kolme numeroa liian isot että menee useamman talven, ja maksoi kympin. Tuskin edes kesti yhtä kuukautta pitempään. En jäänyt katsomaan. 

Vierailija

En tietenkään ole kotiini häntä asumaan ottamassa, eihän me olla tässä nyt tunnettukaan kuin nelisen kk. Kyllä henk.koht. hygienia on ihan ok, käy kerran pvässä suihkussa (voisi käydä kaksikin) ja pesee kädet huolella usein. Vaatehuolto onkin sitten taas niin ja näin... huoh.

Kyllä aion tästä tänään puhua.

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat