Miten saada pää tyhjäksi työasioista

Vierailija

Miten pää nollataan kun sama rumnba alkaa joka päivä alusta , taas pitäisi tietää ja osata kaikkea, olla superihminen, olen huomannut että oma pääni alkaa hajoilla koska en saa sitä koskaan nollattua, viikonlopou menee nukkuen pois viikon väsymykset jotta taas jaksaa seuraavaan koitokseen.

Miten ihmeessä tätä voi jaksaa eläkeikään asti?

Olen ihn loppu ja tekisi mieli häipyä johonkin maailmalle, mutta kun ei se ongelma poistu, mä joka päivä töitä teen jotta rahaa saan.

Kommentit (7)

Vierailija

mulla on ihan sama tilanne, tuolla en jaksa mennä töihin ketjussa. en usko, että hautaan asti selviän tästä rumbasta. en teidä sitten, auttaisiko lyhennetty työaika, jos työmäärä myös oikeasti vähenisi samassa suhteessa. vuorotteluvapaakaan ei enää onnistu, en tiedä miten sinulla?

vapaa-ajan pitäisi olla voimavara, mut nyt se menee nukkuessa. jokin mättää siis, hyvä että on huomattu. työterveydestä olisiko apua siellä?

Vierailija

Vastapainona "toinen maailma": kumppani, koti, rentoutumistaktiikka, hyvää ruokaa, viiniä, kiva harrastus, pelkkä lepo, kirja, kulttuuria, liikuntaa, onhan noita. Jotain niistä tai sen tapaisista, tai sitten vaan eksistenssiä omalla tyylillä tai ilman!

Vierailija

Olen liian vähän aikaa ollut työelämässä , joten vuorotteluvapaa ei tule kyseeseen, tykkään tehdä etätyötä mutta siinä in juuri riskinä että ne työasiat jäävät pyörimään kotonakin mielessä, ja nyky ihmiset ovat niin vaateliaita asiakkaina, , miten nillä joilla on lapsia jaksavat vaativaa asiantuntija työtä?

Vierailija

Viini auttaa. Lasi tai pari illassa, sitten alat tekemään jotain mieleistä kuten laittaan ruokaa tai katsoon leffaa. Ilman viiniä olisin itsekin jatkuvassa työstressissä jopa nukkuessani.

Vierailija

Olen miettinyt tuota itsekin. Miten te teette tuon nollauksen, esim. lastensuojelun työntekijät, poliisit, lääkärit, ja muutkin sellaisten alojen työntekijät joissa julmiakin ihmiskohtaloita tulee silmille ja päätettäväksenne?

Tai jos asiakas käy ns. iholle, miten osaatte jättää asiat niin että ette ota siitä henkilökohtaista stressiä tai painajaista?

Miten niitä työasioita voi olla miettimättä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat