Miksi hakeudun työttömien, polttavien, juovien renttujen seuraan.

Vierailija

Itse olen isosta ja varakkaasta suvusta. Käyn töissä, en polta, en käytä huumeitä en edes kokeillut. Vanhemmat aina toitottaa mulle millainen on hyvä mies. Siskoni ja serkkuni ovat kaikki parisuhteessa "hyvien" miesten kanssa. Olen suvun nuorin ja aina kokenut olevani se mustalammas. Hakaudun aina pilveä polttavien, tupakoivien kaljaa kittaavien ihmisten seuraan enkä kerro mitään itsestäni. Juon ja poltan heidän kanssa ja esitän olevani samanlainen ja tykkään siitä silloin voin vain herätä ja sytyttää tupakan suoraan sohvalta juoda aamulla kaljaa. Valehtelin olevani työtön. Miksi teen näin?

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et polta mutta poltat kuitenkin?

Trolollollol meni pieleen. Liian paljon olisi joutunut käyttämään älyään tähän rölliin.

Vierailija

Mulla aivan sama juttu. Luulen sen johtuvan osaksi hoivavietistä, osaksi jostain renttuhimoista - ovat mielestäni mielenkiintoista seuraa joihinkin perusduunareihin verrattuna. Tavallaan ihailen heidän itsekästä elämänasennettaan, itse olen niin kiltti ja nöyrä. Minut on myös helppo koukuttaa ja senhän ne osaavat. Haaveilen kuitenkin ihan tavallisesta tasaisesta ja turvallisesta parisuhteesta, ja nykyään onneksi osaan jo usein olla astumatta renttujen ansaan. Ne jännitykset on nyt hetkeksi nähty.

Vierailija

En ota tässä mitään kantaa tuohon päihteiden käyttöön, sen enempää kuin että todennäköisesti näet työttömissä,polttavissa, juovissa miehissä eniten alkukantaisia piirteitä.

mahdollisia syitä:

1.Luonnolliset, alkukantaiset naaraseläimen vaistosi todennäköisesti ohjaa sinua pois päin "kilteistä miehistä". Itse teet valintasi. on kuitenkin luonnollista ja alkukantaista naiselta välttää kilttejä miehiä ainakin lisääntymisen osalta. Tämä johtuu siitä että luonnon, alkukantaisuuden näkökulmasta katsottuna kilteissä miehissä "nice guy" on miehistä eniten joko fyysisesti tai psyykkisesti niin heikkoja/nössöjä miehiä joista ei tositilanteen tullen ole miestä taistelemaan/puolustamaan naistaan tai perhettään. Epäsivistyneemmissä/kontrolloivissa/pahoissa miehissä "caveman" on paljon enemmän fyysisesti ja psyykkisesti vahvempia miehiä jotka useammin kykenevät tarvittaessa taistelemaan/suojelemaan itseään, naistaan ja perhettään. Heillä on myös enemmän aggressiivisuutta ja sisua eivätkä he yleensä luovuta erilaisissa asioissa läheskään niin herkästi kuin kiltit miehet. Tässä on siis kyse pelkästään alkukantaisuudesta ennen nykyajan sivistystä.

2.Ehkä haluat elää haasteellisempaa/jännittävämpä elämää helpomman elämän sijasta..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat