Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

valehteleko tapailemani nainen työstään?

Vierailija
10.11.2015 |

Ollaan tapailtu nyt n. 3 viikkoa ja nainen kertonut olevansa töissä eräällä tehtaalla.
Sanoi olevansa töissä 23.00 asti. Tekstasi koko illan kuitenkin. Kysy haluanko tulla käymään myöhemmin sanoin joo. Yhtäkkiä nainen pääsikin töistä aikaisemmin. Lähdin itse matkaan ja odotin alaovilla naista. Kysyin tarvitseeko kyydin vastasi, että sai jo kyydin kaverilta. odotin kunnes laittoi tulin nyt kotiin. Missään vaiheessa nainen ei ovista sisään mennyt kun minä odotin häntä alhaalla pimputin summeria ja nainen oli kuin aaveen nähnyt kun näki minut. Tuli kusetettu olo. Nainen oli ihan stressaantunut eikä edes tullut kun panimme. olen 26 ja nainen 25.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään panit, jos et saa naista edes laukeamaan?

Vierailija
2/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen pitäisi saada laukeamaan? Naisilla on niin outo käsitys seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin tarkoitus on auttaa miestä tyhjentämään kassit. Ei naisen nautinnolla niin väliä.

Vierailija
4/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkäsi saapumisesi sopivaksi ajaksi pelkkää paneskelua varten.

Vierailija
5/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli saanut jo.

Vierailija
6/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tapailtu nyt n. 3 viikkoa ja nainen kertonut olevansa töissä eräällä tehtaalla.

Sanoi olevansa töissä 23.00 asti. Tekstasi koko illan kuitenkin. Kysy haluanko tulla käymään myöhemmin sanoin joo. Yhtäkkiä nainen pääsikin töistä aikaisemmin. Lähdin itse matkaan ja odotin alaovilla naista. Kysyin tarvitseeko kyydin vastasi, että sai jo kyydin kaverilta. odotin kunnes laittoi tulin nyt kotiin. Missään vaiheessa nainen ei ovista sisään mennyt kun minä odotin häntä alhaalla pimputin summeria ja nainen oli kuin aaveen nähnyt kun näki minut. Tuli kusetettu olo. Nainen oli ihan stressaantunut eikä edes tullut kun panimme. olen 26 ja nainen 25.

Siis mistä ajattelet naisen valehdelleen? Ettei oikeasti ole tehtaalla töissä? Onko tehdastyöläisen ammatti niin hieno,että sellaista kannattaa teeskennellä vaikka ei olisi? :D Ei ihme että nainen on stressaantunut jos tapailee vainoharhaista kyylää.

Vierailija
7/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos nainen onkin työtön eikä kehtaa kertoa sitä mulle? Ainakin se valehti sen, että tuli kotiin just vaikka oli kotona koko ajan. Ja panimme koska nainen halusi, mutta nainen ei tullutkaan vaikka joka kerta tullut. t ap

Vierailija
8/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap tosi pelottavan oloinen. Toivottavasti tuo nainenkin on huomannut ja ymmärtää hankkiutua eroon ennen kuin vainoharhaisuutesi pahenee entisestään.

Vierailija
9/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olisi vaan kiva tietää, että huijaako nainen mua perkeleen av kana haukat!!!!!!!

Vierailija
10/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun lihansyöjärotat!!

Vierailija
11/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tyttösi työtön..

Vierailija
12/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä harjoittaa maailman vanhinta ammattia, joten on valehdeltava tulonlähde?

Vierailija
13/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin tarkoitus on auttaa miestä tyhjentämään kassit. Ei naisen nautinnolla niin väliä.

Muslimi-kulttuuri on rantautunut. Muista, että on kohteliasta kysyä lupa ensin.

Vierailija
14/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vitun lihansyöjärotat!!

Luovaa!

Vierailija
15/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no jos nainen onkin työtön eikä kehtaa kertoa sitä mulle? Ainakin se valehti sen, että tuli kotiin just vaikka oli kotona koko ajan. Ja panimme koska nainen halusi, mutta nainen ei tullutkaan vaikka joka kerta tullut. t ap

Itse käytän paljon kahta kellarin ovea. Toinen on parkkipaikan puolella ja toinen tielle päin. Todella harvoin kuljen pääovista, kun on sisäpihan puolella ja muka hankalaa..

Voisko panollas olla sulle tietämättömiä ovia, joista kulkee?

Vierailija
16/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen pitäisi saada laukeamaan? Naisilla on niin outo käsitys seksistä.

rölli

Vierailija
17/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin säikähtäisin, jos uudehko tuttavuus soittaisi samantien ovikelloa, kun olen kertonut tulleeni kotiin. Normaalisti sitä kuvittelisi, että toinen lähtee siinä vaiheessa kotoa eikä ole valmiina kyttäämässä pihalla.

Toisekseen on ihan normaalia, että sitä tulee kotiin, laittaa vaikka tavarat paikoilleen, vaihtaa vaatteet ja hiukan siistiytyy, ennen kuin laittaa "tulin just kotiin" viestin. Vai luulitko, että se nainen kävelee ovesta sisään kännykkä kädessään ja naputtelee sinulle sillä samalla sekunnilla viestiä?

Kuulostat todella pelottavalta. 

Vierailija
18/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollut liian yli-innokas mies, jota ei ole ihan joka ikinen sekunti jaksanut katella niin olen valehdellut että olen töissä. Ehkä teki saman ja halus siis nähdä vasta illalla.

Vierailija
19/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei se ole tehtaalla töissä vaan eräässä liikkeessä valehti koska ei halunnut mun asioivan siellä ja näkevän sitä työasua t ap

Vierailija
20/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muslimi-kulttuuri on rantautunut. Muista, että on kohteliasta kysyä lupa ensin.

No lol. Kyl mun muslimimies huolehtii enemmän mun tyydyttymisestä kuin itsestään. :)