Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

valehteleko tapailemani nainen työstään?

Vierailija

Ollaan tapailtu nyt n. 3 viikkoa ja nainen kertonut olevansa töissä eräällä tehtaalla.
Sanoi olevansa töissä 23.00 asti. Tekstasi koko illan kuitenkin. Kysy haluanko tulla käymään myöhemmin sanoin joo. Yhtäkkiä nainen pääsikin töistä aikaisemmin. Lähdin itse matkaan ja odotin alaovilla naista. Kysyin tarvitseeko kyydin vastasi, että sai jo kyydin kaverilta. odotin kunnes laittoi tulin nyt kotiin. Missään vaiheessa nainen ei ovista sisään mennyt kun minä odotin häntä alhaalla pimputin summeria ja nainen oli kuin aaveen nähnyt kun näki minut. Tuli kusetettu olo. Nainen oli ihan stressaantunut eikä edes tullut kun panimme. olen 26 ja nainen 25.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään panit, jos et saa naista edes laukeamaan?

Seksin tarkoitus on auttaa miestä tyhjentämään kassit. Ei naisen nautinnolla niin väliä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ollaan tapailtu nyt n. 3 viikkoa ja nainen kertonut olevansa töissä eräällä tehtaalla.
Sanoi olevansa töissä 23.00 asti. Tekstasi koko illan kuitenkin. Kysy haluanko tulla käymään myöhemmin sanoin joo. Yhtäkkiä nainen pääsikin töistä aikaisemmin. Lähdin itse matkaan ja odotin alaovilla naista. Kysyin tarvitseeko kyydin vastasi, että sai jo kyydin kaverilta. odotin kunnes laittoi tulin nyt kotiin. Missään vaiheessa nainen ei ovista sisään mennyt kun minä odotin häntä alhaalla pimputin summeria ja nainen oli kuin aaveen nähnyt kun näki minut. Tuli kusetettu olo. Nainen oli ihan stressaantunut eikä edes tullut kun panimme. olen 26 ja nainen 25.

Siis mistä ajattelet naisen valehdelleen? Ettei oikeasti ole tehtaalla töissä? Onko tehdastyöläisen ammatti niin hieno,että sellaista kannattaa teeskennellä vaikka ei olisi? :D Ei ihme että nainen on stressaantunut jos tapailee vainoharhaista kyylää.

Vierailija

no jos nainen onkin työtön eikä kehtaa kertoa sitä mulle? Ainakin se valehti sen, että tuli kotiin just vaikka oli kotona koko ajan. Ja panimme koska nainen halusi, mutta nainen ei tullutkaan vaikka joka kerta tullut. t ap

Vierailija

Olet ap tosi pelottavan oloinen. Toivottavasti tuo nainenkin on huomannut ja ymmärtää hankkiutua eroon ennen kuin vainoharhaisuutesi pahenee entisestään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään panit, jos et saa naista edes laukeamaan?

Seksin tarkoitus on auttaa miestä tyhjentämään kassit. Ei naisen nautinnolla niin väliä.

Muslimi-kulttuuri on rantautunut. Muista, että on kohteliasta kysyä lupa ensin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
no jos nainen onkin työtön eikä kehtaa kertoa sitä mulle? Ainakin se valehti sen, että tuli kotiin just vaikka oli kotona koko ajan. Ja panimme koska nainen halusi, mutta nainen ei tullutkaan vaikka joka kerta tullut. t ap

Itse käytän paljon kahta kellarin ovea. Toinen on parkkipaikan puolella ja toinen tielle päin. Todella harvoin kuljen pääovista, kun on sisäpihan puolella ja muka hankalaa..

Voisko panollas olla sulle tietämättömiä ovia, joista kulkee?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat