Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi tim minkä teit

Vierailija

naimisiin menit. Minua panit. Erosit. Minua panit. Menit kihloihin. Minua panit. Menit naimisiin. Minua panit. Saat toisen lapsen. Yhä minua panet.
.elämä on surkeeta kuraa omakseni sut tahdon rakkahin hemmottelisin rakaudella. Mutta pettäjä aina pettäjä tosi maailmassa en voi sua saada miten mä susta yli pääsen :(

Kommentit (6)

Vierailija

Jos tämä avaus kertoo tosiasioista, niin tuohon ei auta mikään muu kuin se, että katkaiset suhteen tuohon mieheen ihan kokonaan. Ei mitään yhteydenottoja enää, ei netissä, ei puhelimitse, ei "ihan kavereina" näkemistä. Kerrasta poikki. Blokkaat numeron, jos tarve vaatii. Selitykseksi vain, että sinun pitää nyt aloittaa oma elämä. Mikä onkin totta: elät nyt hänen elämäänsä ja odotat armopaloja. Hyväksy totuus: suhde ei tule koskaan tuosta muuttumaan.

Valmistaudu siihen, että irtiotto sattuu. Jokainen päivä on kuitenkin askel kohti sitä hetkeä, kun et enää tunne mitään sitä miestä kohtaan. Sun pitää tehdä päätös ja pysyä siinä. Jos et tee, jäät tuohon. Näin se on yksinkertaisimmillaan. Nykäise mies pois kuin tiukassa istuva laastari.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat