Mitä sinun tekisi mieli sanoa parhaalle ystävällesi?

Vierailija

Aina ei kehtaa sanoa mitä todella ajattelee vaikka kyseessä olisi paras ystävä.. nyt saa avautua!!

" ihan kuin tässä muilla ei olisi ongelmia. Joudun päivästä ja viikosta toiseen kuuntelemaan ongelmasi etkä sinä koskaa jaksa kuunnella minua. Omien sanojesi mukaan 'en ole mikää likaviemäri kenelle voi vaan soittaa kun on ongelmia'. Ja jos kerran parisuhteesi on niin ongelmia ja paskaa täynnä niin eroa!"

Tässä mun! Nyt sinun vuoro! :)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

"Olisit liittynyt työttömyyskassaan silloin kun oli tilaisuus ja suosittelin sitä. Elä sillä peruspäivärahalal äläkä valita. Käytä vaikka niitä rahoja mitkä säästyivät mielestäsi kalliista jäsenmaksusta."

Vierailija

"En sano tätä pahalla mutta tiedät mihin opiskelet etkä ajattele mitä itsestäsi julkaiset minkä kerran nettiin laittaa se sinne jää, puol alastonkuvat ja videot eivät kuulu kaikkien nähtäväksi mieti tulevaisuuttasi"

Vierailija

Mentäiskö kaljalle

Perjantaina tämän aion sanoa. Mulla ei ole koskaan ollut tarvetta töksäyttää mitään "mitäs minä sanoin" -soopaa parhaalle ystävälle. Ja "yhdessä" ollaan oltu 24 vuotta.

Vierailija

Helvetin mamupatja. Aina sää hävetä silmät päästä!! Kasvaait perkele aikuiseksi, ikääkin sulla alkaa olla jo kohta 30joten LUULIS että olisit kehittynyt tässä kymmenessä vuodessa edes jotenkin..
Aina dissaat suomalaisia miehiä, mut jännä kuulla et nämä sun etelmänhedelmät ne aina tuntuu väkivaltasilta ja äärettömän mustasukkasilta.
Pääset vielä hengestäs noiden tyyppien seurassa!

Vierailija

Jätä mut rauhaan!
Mä välitän, mut mä en jaksa edes itteeni.
Sä oot heti tärkein , kun mä vaan pääsen eroon tästä itteni tappamis -tunnelmista.

Vierailija

Ystävä rakas, ottaisit ne sinulle määrätyt lääkkeet ja laihduttaisit edes 8 kg ja liikkuisit vaikkapa vartin päivässä. Haluaisin pitää sinut ystävänäni vielä monen monta vuotta. Sairauksiasi pitäisi ihan oikeasti hoitaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aina ei kehtaa sanoa mitä todella ajattelee vaikka kyseessä olisi paras ystävä.. nyt saa avautua!!

" ihan kuin tässä muilla ei olisi ongelmia. Joudun päivästä ja viikosta toiseen kuuntelemaan ongelmasi etkä sinä koskaa jaksa kuunnella minua. Omien sanojesi mukaan 'en ole mikää likaviemäri kenelle voi vaan soittaa kun on ongelmia'. Ja jos kerran parisuhteesi on niin ongelmia ja paskaa täynnä niin eroa!"

Tässä mun! Nyt sinun vuoro! :)

"Minusta on hirveää,miten hyväksikäytät ihmisiä.Yritän olla ymmärtäväinen,mutta todellisuudessa paheksun sitä miten helposti petät kumppaneitasi tai seurustelet jonkun kanssa vain saadaksesi kalliita lahjoja.Joskus mietin,oletko psykopaatti/sosiopaatti."

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat