Tapailen miestä jolla on lapsi

Vierailija

Olemme olleet nyt kesäkuusta lähtien yhdessä, lapsi asuu hänen luonaan vuoroviikoin. Lapsen äidin kanssa välit ovat oikein hyvät (myös jopa minulla) tulevat hyvin toimeen, lapsen äiti on myös uudessa parisuhteessa. Lapsi on ihan mahtava pikkutyyppi, reipas ja ollaan aina tultu hänen kanssa hyvin toimeen. Yhdessä ei siis miehen kanssa kuitenkaan vielä asuta.

Ajatus miehen lapsesta tuntui jo alusta alkaen ihan hyvältä, minulla ei ollut sen suurempaa ongelmaa asian kanssa. Ennenkuin nyt. Vaikka kovasti miestä rakastan ja myös olen tähän lapseen kiintynyt - hoksasin että lapsi tulee aina olemaan miehelle se ykkönen. Ikinä en minä. Tai olen minä sen jo aiemmin hoksannut, mutta nyt se jysähti tajuntaan. Meidän parisuhteessa ei voi tulla ikinä semmoista aikaa että olisi vain minä ja mies ja että olisin hänen ykkösprioriteetti. Ja niinhän sen sinänsä pitääkin mennä - lapsi etusijalla.

En tiedä onko tämä nyt mustasukkaisuutta vai kateutta siitä että mies on sen lapsensaannin jo kertaalleen kokenut. Ja me ei voida sitä ikinä kokea ensimmäistä kertaa yhdessä (tai tietysti voidaan mahdollisten yhteisten lapsien kohdalla, mutta mies on ne jo kertaalleen kokenut esikoisensa kanssa)

Oonko ihan sekopää? Olispa ihana kuulla jos teillä on ollu samankaltaisia kokemuksia.

Kommentit (6)

Vierailija

No hyvä, että tajusit sen nyt etkä myöhemmin.

Newsflash: Kaikilla (aikuisilla) naisilla ei ole mitään lapsellista halua tai viettiä olla miehelle "se ykkönen" tai kilpailla miehen suosiosta lapsen kanssa, edes alitajuisesti.

Sinuna lopettaisin tuon suhteen suosiolla ja etsisin lapsettoman miehen, jolle saat olla ihan se ykkösprinsessa ja sitten poikia oman yhteisen ekan rakkaudenhedelmän ja kokea muuta yhtä liikkistä ihan ekaa kertaa.

Vierailija

Ei ole tullut edes mieleen, että käynnissä olisi joku kisa jossa jaetaan sijoja tai saatika, että olisin mustasukkainen toisen menneisyydestä ja siinä kokemista asioista. Aikuisena, kun ei oikein enää voi leikkiä mitään "neitsyt" leikkejä.

Vierailija

Kyllä se lapsi siitä kasvaa, eikä se myöhemmin enää ole ykkönen. Teini-iässä lapsi alkaa etääntyä. Eli riippuu lapsen iästä, kuinka kauan joudut olemaan kakkonen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat