Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelan elatustuki, missä luuraa?

Vierailija

Tänään piti tulla Kelan elatustuki, ei näy tilillä. Tuliko muille sitä saaville? Piti ruokaa hakea lapsille... Eipä sitten haetakaan.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Lastensuojeluilmoitus susta pitäisi tehdä, jos tuen möyhästymisen takia ei ole rahaa edes lasten ruokaan! Miksi ihmeessä tuollaisten älykääpiöiden pitää edes lisääntyä?

Vierailija

Voi kyynel...

Ihanne maailmaan ei ole...oppia ikä kaikki nyt varmaan osaat suhteuttaa menot tuloihin niin, että pärjäät tälläisten ongelmien osuessa kohdalle. 

Huomenna tulee tietoliikenne ongelmista johtuen.

t. yh-äiti

Vierailija

No kaikki ei ole töissä eikä hae mitään sossun tukia tai opiskelee jolloin ne rahat ovat tarpeellisia. Ei sen takia varmaan tarvii tulla heti haukkumaan ja arvostelemaan. Pankeissa vika

Vierailija

Jeesus teitä jeesustelijoita. Minä myös odottelen elareita saapuvaksi. Ihan työssäkäyvä olen. Säästössä on 12 000e, mutta KÄYTTÖTILI on lähes tyhjä. Jotta ei tarvitsisi höylätä luoton puolelta tai kajota säästöihin, olisi ihan suotavaa, että pankki ei möhli näin. Iltavuoroon olen menossa töihin, auto pitäisi tankata ja ruokakaupasta hakea tämän päivän ja huomisen aamun sapuskat. On kaapissakin kyllä vielä jotain, mutta tuorettakin tekis mieli. Laitoin viikonloppuna lapsen synttäreihin rahaa, kun kuvittelin tänään saavani rahaa, jolla eletään ensi viikkoon tilipäivään asti. No jos ei tänään tule ennen töihinmenoa niin käyn sitten huomenna kaupassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jeesus teitä jeesustelijoita. Minä myös odottelen elareita saapuvaksi. Ihan työssäkäyvä olen. Säästössä on 12 000e, mutta KÄYTTÖTILI on lähes tyhjä. Jotta ei tarvitsisi höylätä luoton puolelta tai kajota säästöihin, olisi ihan suotavaa, että pankki ei möhli näin. Iltavuoroon olen menossa töihin, auto pitäisi tankata ja ruokakaupasta hakea tämän päivän ja huomisen aamun sapuskat. On kaapissakin kyllä vielä jotain, mutta tuorettakin tekis mieli. Laitoin viikonloppuna lapsen synttäreihin rahaa, kun kuvittelin tänään saavani rahaa, jolla eletään ensi viikkoon tilipäivään asti. No jos ei tänään tule ennen töihinmenoa niin käyn sitten huomenna kaupassa.

Kuvittelin saavani...et kai sinä ole niin lapsellinen että oletat kaiken menenvän aina tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan. Vastaavat tietoliikenne ongelmat ovat ihan arkipäivää ja sen kanssa pitää vaan oppia elämään, että vastaavaa tulee tapahtumaan! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus, jos et tosiaan halua höylätä luottokorttiasi niin ehkä sitten kannattaa varautua ongelmatilanteisiin pitämällä isompaa pohjakassaa.

Mitään todellista ongelmaahan sinulla ei ole oman huonon valmistautumisesi lisäksi, verrattuna esim. niihin jotka syö koko kuukauden sillä mitä sinä käytät viikonlopun ruoka- yms. ostoksiin.

Vierailija

Minä sain kyllä elatustuen ihan normistit tililleni tänään... Taitaa olla jonkun tietyn pankin ongelma. Itselläni on Danske Bank.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin saavani...et kai sinä ole niin lapsellinen että oletat kaiken menenvän aina tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan. Vastaavat tietoliikenne ongelmat ovat ihan arkipäivää ja sen kanssa pitää vaan oppia elämään, että vastaavaa tulee tapahtumaan! 

Miksi pitää olla noin ilkeä :D rahat ei tullu ja jonku elämää se vaikeuttaa, yritä hyväksyä se. Ilmeisesti sinulla on ongelmia toisten erilaisten toimintatapojen hyväksymisessä, kaikki ei katso elä sinun maneeriesi ja oppikirjojesi mukaan. Rahat on yh-äideillä tiukilla, kuten monilla muilla, varsinkin jos on työttömänä/opiskelee. Mä ostin eilen vaippoja, puuroa ja latasin bussikortin että pääsen tänään kouluun. Oletin että rahat tulee tänään, eikä mulla oo säästöjä. Kyllä mäkin tulin katsomaan että onko jotain ongelmaa, koska kyllä toi raha on osa meidän kuukausibudjettia ja osa toimivaa arkea.

Vierailija

10.11 2015, never forget!

Tästä vuoden 2015 suuresta nälän päivästä riittää kertomista vielä lapsenlapsenlapsillekin joskus 2060-luvulla.

"Isoäiti, kerro taas siitä päivästä kun tilillä ei ollutkaan rahaa ja piti syödä pelkkää makaronia..."

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat