Kysymys kolmen kimpasta. (2n1m)

Vierailija

Miehillä tuntuu olevan monesti tämä fantasia. Jos tätä lähdetään toteuttamaan tyttöystävän/ vaimon kanssa ja hän on täysin hetero, eikä halua lesbo juttuja, niin mitä tämä toinen nainen käytännössä tekee sängyssä? Jos ajatellaan toisinpäin (2m1n) niin siinähän kuitenkin on molemmille omat kolot :D. Kyselee n24v

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Niin, jos oma nainen on hetero niin aika paha se on, tuntuu että yksi nainen 'liikaa', toisin kuin 2m1n, silloin jokaiselle on jotain..... Jos siis hetero nainen ei yhtään halua kosketella toista... ?

Onko miehesi ehdottanut tätä? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Esim.jos mies makaa selällään yks voi ratsastaa ja toinen voi vaikka istua miehen naamalle.ym kyllä niitä vaihtoehtoja löytyy.

Kerro vielä lisää vaihtoehtoja, koska itse en ainakaan keksi enempää kun tuon minkä mainitsit, jos naiset eivät koskettele toisiaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim.jos mies makaa selällään yks voi ratsastaa ja toinen voi vaikka istua miehen naamalle.ym kyllä niitä vaihtoehtoja löytyy.

Kerro vielä lisää vaihtoehtoja, koska itse en ainakaan keksi enempää kun tuon minkä mainitsit, jos naiset eivät koskettele toisiaan?

yks tuli mielee ett jos panet naisia takaapäin.naiset ovat vierekkäin toista panet ja toista voit sormettaa/dildottaa samaa aikaa ja sit vaihdella välillä.ootko M&N?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

yks tuli mielee ett jos panet naisia takaapäin.naiset ovat vierekkäin toista panet ja toista voit sormettaa/dildottaa samaa aikaa ja sit vaihdella välillä.ootko M&N?

Naisten ei tarvitsa olla täys heteroja mies voi naida toista takaapäin kun toinen naisista nuolee toisen pillua. Sitten onkin parinvaihto, lopussa naiset voivat olla kuusysissä ja mies naida välillä toista pilluun ja toista suuhun, siinähän voi kaikki kolme saada orgasmin jos on vielä parin vaihto. Näinhän täällä on aikaisemminkin kirjoitettu, ja minusta se on ok. M

Lazer

Naiset voivat ottaa vuorotellen suihin. Toista naista naidessa voi toinen masturboida ja olla katseltavana. Tällöin myös naiva pari on siinä katselun kohteena. Kiihottavaa sekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin, jos oma nainen on hetero niin aika paha se on, tuntuu että yksi nainen 'liikaa', toisin kuin 2m1n, silloin jokaiselle on jotain..... Jos siis hetero nainen ei yhtään halua kosketella toista... ?

Onko miehesi ehdottanut tätä? :D

Ei ole ehdottanut. :D Kysyin tätä yhdessä keskustelussa jossa puhuttiin kimppakivasta ja en saanut vastauksia niin jäi häiritsemään. :D
AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Naisten ei tarvitsa olla täys heteroja mies voi naida toista takaapäin kun toinen naisista nuolee toisen pillua. Sitten onkin parinvaihto, lopussa naiset voivat olla kuusysissä ja mies naida välillä toista pilluun ja toista suuhun, siinähän voi kaikki kolme saada orgasmin jos on vielä parin vaihto. Näinhän täällä on aikaisemminkin kirjoitettu, ja minusta se on ok. M

Tarkoitin nimenomaan paria jossa nainen on täysin hetero eikä halua kosketella naista, joka mielestäni tulee aloitustekstissä selvästi ilmi...
AP

Vierailija

Nainen kontillaan ja mies panee takaapäin voi toinen nainen pitää kullista kiinni ja ohjaa reikään kun otetaan vaiikka joka työnnöllä kokonaan pois reiästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin nimenomaan paria jossa nainen on täysin hetero eikä halua kosketella naista, joka mielestäni tulee aloitustekstissä selvästi ilmi...
AP

Mä ainakin ymmärsin hyvin. Ja on se vaan todettava, kolmen kimppa 2n1m on todella tylsää, jos kummatkin naiset on heteroita. :D Vaikka kuinka yrittäisitte väittää muuta. "Toinen nainen voi auttaa ohjaamaan munaa reikään" LOL, right.......

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt jotain vinkeejä 2m1n meininkiin. Siis sellaisia, jossa miehet ei koske toisiaan. Mä en keksi kuin toinen suuhun ja toinen takaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

Ymmärsin kyllä AP mitä kysyit, mutta kolmenkimpasta en ole koskaan kuullut ettei naiset hiplaile toisiaan. Minusta se on mukavaa ja suosittelen tuota kimppaa toisillekkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

Mä ainakin ymmärsin hyvin. Ja on se vaan todettava, kolmen kimppa 2n1m on todella tylsää, jos kummatkin naiset on heteroita. :D Vaikka kuinka yrittäisitte väittää muuta. "Toinen nainen voi auttaa ohjaamaan munaa reikään" LOL, right.......

Ihan yhtä tylsää se on miehelle 2m1n, jos ovat täysin heteroita. Kysehän on siitä miten päin asiaa katsoo. Se joka on yksin panee ja antaa suuseksiä samanaikaisesti. Kahdesta toinen saa suuseksiä ja toinen panee. Voivat vaihdella keskenään. Ja kaikille on kiihottavana ajatuksena se kielletty ja tuhma kolmannen läsnäolo.

Jos jollekin osallistujalle kolmannen katseleminen, katseltavana oleminen tai pelkkä kolmannen läsnäolo on turn off eikä turn on, ei kolmen kimppa ole hyvä ajatus vaikka kaikki olisivat bi-henkisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt jotain vinkeejä 2m1n meininkiin. Siis sellaisia, jossa miehet ei koske toisiaan. Mä en keksi kuin toinen suuhun ja toinen takaa.

Tuota mainitsemaasi (toinen suussa, toinen pillussa) eri asennoissa. Toinen mies voi nuolla naista kun nainen ottaa suihin toiselta mieheltä. Toinen voi panna peppuun kun nainen ottaa suihin. Tuplapano onnistuu myös kahden miehen kanssa. Naiselle suuhun samaan aikaan/vaihdellen. ;))

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä tylsää se on miehelle 2m1n, jos ovat täysin heteroita. Kysehän on siitä miten päin asiaa katsoo. Se joka on yksin panee ja antaa suuseksiä samanaikaisesti. Kahdesta toinen saa suuseksiä ja toinen panee. Voivat vaihdella keskenään. .

Olen eri meiltä. Naisessa on kolmekin reikää käytettävänä... VS yksi mies, jonka pitäisi tehdä kahdelle naiselle samanaikaisesti jotain. Noh, mielipiteitä saa olla! :) N26

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat