sara-chafakilla-minitulot-mallikaunottarilla-laihat-tilipussit
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/sara-chafakilla-minitulo…
582 eurolla / kk elämän pakko olla yhtä helvettiä. Vaikka olisi penikin vuokra ei tuosta jää ruokaa kuin reilu 100€/kk
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Martinakin elää hienossa asunnossa lähes ilman tuloja. Kyllä näillä ne elättäjät ovat, vaikka verotettavaa tuloa ei olekaan. Mitä parempi missi, sitä kovemmat taksat (sängyssä).
Martinalla on mun mielestä tosi hyvät ansiot!
"Tavaraa" myymällä saa tuloja jotka ei näy verotuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Sara Chafak kertoi ainakin vielä vuosi sitten, että hän ja hänen poikaystävänsä asuvat äitiensä luona säästääkseen rahaa. En tiedä onko Saran äidillä omistusasunto, mutta jos äidin luona asuminen on paljon halvempaa kuin pieni asunto poikaystävän kanssa, oletan ettei Sara ainakaan paljoa voi maksaa vuokraa (ja säästämistarpeesta voi päätellä, että Saran tulojen täytyy olla oikeastikin pienet.) Toki jos tulot ovat oikeasti ovat noin pienet, pitää muistaa että esim sossun tuet eivät näy verotiedoissa.
Kaupunginasunto
Eiköhän kaikki tiedä millä hommilla nuo pyllyjulkkikset elää. Esittelevät Instassa auliisti markkinarakoaan ja sieltä varakkaat miehet valkkaa mieluisensa pyrstönlevittelijän. Palvelukset hoidetaan salassa ja maksut pimeänä.
Missä on omanarvontunto?
Mä en todellakaan kadehdi noita naisia.
Itsestäänselvää että viihde alalla tehdän pimeenä hommia, varsinkin nämä somemissit.
Hotellit ja monet illalliset voivat olla vastalahjoja mainostuksesta ym.. Nämä somemissit saavat myös paljon ilmasta tavaraa jota on helppo muuttaa rahaksi eteenpäin myymällä.
Monilla taviksillakin on missien tulot, mutta elintaso jotain muuta. Koska miehet.
Vierailija kirjoitti:
Missä on omanarvontunto?
Mä en todellakaan kadehdi noita naisia.
Jotkut ovat oikeasti niin pinnallisia että kivat kuvat instaan ja merkkikrääsä menee kaiken edelle. Tärkeintä on että kulissit ovat kunnossa ja elämä näyttää luxusglamourilta vaikka oikeasti ollaan köyysrajan alapuolella eläviä h*oria.
Onkohan nuo naiset onnellisia ja tyytyväisiä tuollaisessa elämän menossa?
Mitäs sitten, kun vanhenevat, eivätkä kelpaa enää kellekään..
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nuo naiset onnellisia ja tyytyväisiä tuollaisessa elämän menossa?
Mitäs sitten, kun vanhenevat, eivätkä kelpaa enää kellekään..
Tipahdus tulee korkealta. He masentuvat, sekoavat ja alkavat ryyppäämään. Käy niin kuin Tuksulle.
Mulla on sellainen etiäinen, ettei tuo Johanna T. ole kovin pitkä-ikäinen.
Alamäki vie ja lujaa..
Saran poikaystävä ja poikaystävän perhe on myös todella varakas... Perhe muunmuuassa omistanut enemmistön Moskito Televisionista (mm. Nelonen (selviytyjät))...
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Moskito_Television
https://www.arvopaperi.fi/uutiset/talentum-ostaa-enemmiston-varesvuosta…
Pojan vanhemmatv asuu Aurinkolahdessa.
Sara Chafakin viimeaikaiset reissut ovat varovaisten arvioidenkin mukaan maksaneet kymmeniä tuhansia euroja. Majoittuu Dubaissa tuhansia euroja yöltä maksavassa hotellissa ja syö hienoissa ravintoloissa kuten Nobussa sushiaterioita. Maksaa vähän enemmän kuin sushibuffetti tavallisessa sushiravintolassa.