Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon rakastunut työkaveriini

Vierailija

En pääse tästä yli vaikka yrittänyt olen. Hänellä on vaimo ja neljä lasta. Omien sanojensa mukaan vaimo kohtelee häntä huonosti ja tunteet häntä kohtaan ovat vuosien saatossa kuolleet. Lasten takia hän ei halua erota.
Tiedän, että hän pitää minusta paljon, mutta en ole valmis salasuhteeseen. Olemme muutaman kerran käynneet syömässä ja kahvilla. Nämä tapaamiset ovat johtaneet kiihkeään suuteluun.
Ja näen häntä siis päivittäin työpaikalla.
Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (10)

Vierailija

No lähinnä lounaalla ollaan käyty, ja usein muitakin työkavereita istunut samassa pöydässä.
Tiedän ja tunnen, että hän haluaa minua ja minä häntä.

Vierailija

Ja lankeat samaan kun muut. Ei halua erota koska on lapsia, tunteet ovat kuollut jo aikoja sitten.

Älä käy lounaalla, älä mene kahville sen kanssa. Jos oikeita tunteita on, niin mies jättää vaimon ja sitten piirittää sinua.

Jos lähdet nyt hänen mukaan, niin hän ei ikinä eroa.

Voit löytää sen oikean, älä tuhlaa aikaa pettäjää..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No lähinnä lounaalla ollaan käyty, ja usein muitakin työkavereita istunut samassa pöydässä.
Tiedän ja tunnen, että hän haluaa minua ja minä häntä.

Ihanan uniikkia: "Tiedän ja tunnen, että hän haluaa minua ja minä häntä."

Nussin vaimoani iloiseksi kunn...

Pidä hauskaa tämän miehen kanssa, jos se on se mitä haluat.

Mies todennäköisesti ei halua jättää perhettään kovin kevyesti varsinkin, kun ei voi tietää onnistuuko uusikaan suhde, joten hänen tulee olla varma, että hänen tunteensa sinua kohtaan on kestävät ja lasten "jättämisen" arvoista.

Ja jos joku haluaa itkeä tähän, että parempi erota kuin olla kuolleessa suhteessa voi vetää käteen.

Vierailija

Se "kielletyn hedelmän" himo on kova, mieti mitä jää jäljelle jos sorrut? Petettyjä, vihaa, katkeruutta...

Vierailija

Vaikea paikka varmasti, jos todella on ihastunut. :/ Sen kummemmin taustoja tietämättä sanoisin, että kannattaa kävellä pois. Kuten itsekin sanoit, et halua salasuhteeseen tai olla kodinrikkoja, joten toimi sen mukaan. Pystytkö välttelemään tätä miestä työpaikalla yhtään? Vaikka näkisitte työn takia päivittäin, pystytkö mitenkään pitämään etäisyyttä esim. niin, että lounaalla et menisi istumaan aivan hänen läheisyyteensä? Kahdenkeskisille treffeille ei mennä jne. Tunteet onneksi laimenevat etäisyyden myötä, vaikka aluksi kirpaisisikin. Voimia! :)

Vierailija

Hankala tilanne. Se yksistään on ongelma, että olette työkavereita. Pelkästään seksin takia ei kannata sekaantua työkaveriin, koska mieti millaista olisi olla töissä sitten kun suhde on ohi. Jos olet todella rakastunut, mieti kuitenkin miehen lapsia ja ole varovainen ihan sen takia, jos teillä joskus on vielä oikea parisuhde sen miehen kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat