Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä haluaisi hävittää kellarissamme majailevan hämiksen, itse haluaisin pitää :(

Vierailija
09.11.2015 |

Talven yli kun eikös jo kuole pihalla jos sinne heittää?
Semmoinen 3cm mötkäle jalat mukaan lukien. Mitä tekisitte?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ongelmat :D

Vierailija
2/12 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hävittää. Tuo tuuria ja syö teidän muut (oikeasti häiritsevät) ötökät. Jos teillä on tuuria se hankkii perheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et anna hävittää! Mitä se sitä miestä häiritsee, tuskin itse kellarissa asuu?

Vierailija
4/12 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii hämpin tappaminen tuo huonoa onnea.

Vierailija
5/12 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite meillä tapetaan kaikki hämikset! Mulla niin hirvee kammo et sellanen mini hämiskin kun näkyy mä kiljun ja jalat menee alta :( Ei oo kivaa!

Vierailija
6/12 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat pitää sen??

Vierailija
7/12 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat pitää sen ja miksi miehesi haluaa hävittää sen? Ihme ongelmia ihmisillä... Jos se nyt jossain kellarissa on, niin tuskin häiritsee ketään, joten miksi se pitäisi turhaan tappaa?

Vierailija
8/12 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa hämpin elää. Siitä ei oo teille vaaraa/haittaa ja pitää jöötä siellä kellarissa.

Vierailija
9/12 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyödyllinen ihan oikeasti, ihmiselle ei mitään harmia, mutta kaikki muut sittisontiaiset saa olla varuillaan, pitää teidän kellarin siistinä. Olisit tyytyväinen, että oot saanut hämiksen kellariisi.

Vierailija
10/12 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyödyllinen ihan oikeasti, ihmiselle ei mitään harmia, mutta kaikki muut sittisontiaiset saa olla varuillaan, pitää teidän kellarin siistinä. Olisit tyytyväinen, että oot saanut hämiksen kellariisi.

Kimalaisilla ja muilla pölyttäjillä sama homma.

Vierailija
11/12 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut oli jossain tuolla thaikuissa matkalla. Hostellin seinällä oli gekko, ja laittoivat sen sitten pihalle. Muutamassa tunnissa huone oli täynnä ties mitä torakkaa ja pörriäistä ja menivät valittamaan siitä respaan. Kysyivät respasta, että missä se teidän huoneen gekko on?

Vierailija
12/12 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä nauruista! Luin nopeasti, et kalsareissamme majailevan hämiksen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän