Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä haluaisi hävittää kellarissamme majailevan hämiksen, itse haluaisin pitää :(

Vierailija

Talven yli kun eikös jo kuole pihalla jos sinne heittää?
Semmoinen 3cm mötkäle jalat mukaan lukien. Mitä tekisitte?

Kommentit (12)

Vierailija

Ei kannata hävittää. Tuo tuuria ja syö teidän muut (oikeasti häiritsevät) ötökät. Jos teillä on tuuria se hankkii perheen.

Vierailija

Ite meillä tapetaan kaikki hämikset! Mulla niin hirvee kammo et sellanen mini hämiskin kun näkyy mä kiljun ja jalat menee alta :( Ei oo kivaa!

Vierailija

Miksi haluat pitää sen ja miksi miehesi haluaa hävittää sen? Ihme ongelmia ihmisillä... Jos se nyt jossain kellarissa on, niin tuskin häiritsee ketään, joten miksi se pitäisi turhaan tappaa?

Vierailija

Se on hyödyllinen ihan oikeasti, ihmiselle ei mitään harmia, mutta kaikki muut sittisontiaiset saa olla varuillaan, pitää teidän kellarin siistinä. Olisit tyytyväinen, että oot saanut hämiksen kellariisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on hyödyllinen ihan oikeasti, ihmiselle ei mitään harmia, mutta kaikki muut sittisontiaiset saa olla varuillaan, pitää teidän kellarin siistinä. Olisit tyytyväinen, että oot saanut hämiksen kellariisi.

Kimalaisilla ja muilla pölyttäjillä sama homma.

Vierailija

Tutut oli jossain tuolla thaikuissa matkalla. Hostellin seinällä oli gekko, ja laittoivat sen sitten pihalle. Muutamassa tunnissa huone oli täynnä ties mitä torakkaa ja pörriäistä ja menivät valittamaan siitä respaan. Kysyivät respasta, että missä se teidän huoneen gekko on?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat