Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olette suhteessa jos kumppaninne ei saa bilettää / mennä etelään jätkien kaa tms.?

Vierailija

Siis miksi ihmeessä pidätte pystyssä suhdettanne jossa ei ole luottamusta? Miksi miehesi ei saisi mennä laivalle tai etelän reissulle jätkäkaveriensa kanssa?

Monissa vanhemmissa ketjuissa naiset kirjoittivat, että jos reissuun lähtee niin takaisin ei ole tulemista tai "lukot vaihtuu". Vähintään mies sukupuolitesteihin reissun jälkeen.

Eikö teillä ole käsitystä hyvästä suhteesta ja mitä siihen kuuluu?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

No jos meillä olisi rahaa niin mikäs siinä. Mutta tuollaiset reissut tarkoittaisivat sitä, ettei ole sen jälkeen rahaa vaippoihin ja ruokaan lapsille. Jotein ei voi lähteä. Ei ole kyse luottamuksesta.

Vierailija

Miksi se sinne etelään jätkien kanssa haluaa jos ei halua minunkaan kanssa?

Risteilyllä on joskus käynytkin.... mutta sekin on jo näin keski-ikäisen näkökulmasta tylsää...joten eipä käydä kumpikaan kovin usein, lähinnä työporukan kanssa joskus.

Vierailija

On toki mutta mieheni on raitis ja keski-ikäinen ja ei kyllä mitenkään halua mennä jätkien kanssa bilettämään. Onko hänen pakko?

Vierailija

Nainen on pettänyt kerran (tai tämän kerran hän on vain kertonut) ulkomaanreissullaan humalassa. Meni sen jälkeen vielä sukupuolitautitesteihin eli paljaalla oli vedelty.

Tämän jälkeen en enää katso mitään hänen reissujaan hyvällä. Suhde pysyy pystyssä, koska tahtoa löytyy molemmilta, ja myös lapsia.

Jos joillakin reissut onnistuu pettämättä, tai kiinni jäämättä, niin kukin eläköön tyylillään. Kaikilta se ei onnistu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä se on vain miesten etuoikeus?! En minäkään saa mennä, miksi antaisin mieheni mennä?!

Lapsiko olet?!

Vierailija

Sen verran olen omistushaluinen, että en anna tyttöystäväni hengailla ihan vapaasti ja tehdä mitä huvittaa jätkien kaa. Tai enhän minä sitä estää voi, mutta en pitäisi tällaista tyttöystävänäni.

t. jätkä

Vierailija

No meillä ei ole varaa etelän reissuihin eikä risteilyihinkään kovin usein. Baarissa voi molemmat käydä jos niin sovitaan.

Vierailija

Miksi ihmeessä sellainen, jolle etelänmatkat kavereiden kanssa on niin tärkeitä, on suhteessa? Mä en ole miestäni kieltänyt menemästä, mutta tuopa matkustelee mieluummin perheen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On toki mutta mieheni on raitis ja keski-ikäinen ja ei kyllä mitenkään halua mennä jätkien kanssa bilettämään. Onko hänen pakko?

Ja sinulla on ikää 12v?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sellainen, jolle etelänmatkat kavereiden kanssa on niin tärkeitä, on suhteessa? Mä en ole miestäni kieltänyt menemästä, mutta tuopa matkustelee mieluummin perheen kanssa.

Voi pyhä jeesus...

Vierailija

Saa mennä jos haluaa. Niin minäkin saan mennä jos haluan. Luottamus tässä on se tärkein. Eli luotan mieheeni ja hän luottaa minuun.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat