Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko SPR jotenkin kytköksissä kirkkoon?
09.11.2015 |
Risti ainakin nimessä...
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kai virallisesti ole, mutta islamilaisissa maissa on vastaavasti Punainen puolikuu.
Vain siksi, ettei siellä haluta käyttää myös kristillisessä yhteydessä tuttua ristimerkkiä, vaikkei se Punaisen ristin kohdalla olekaan kristillisessä merkityksessä.
Alue: Aihe vapaa
Ei ne kai virallisesti ole, mutta islamilaisissa maissa on vastaavasti Punainen puolikuu.