Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuisitteko tällaiseen

Vierailija
09.11.2015 |

Appiukko on sairastunut diabetekseen. Mies vaatii että alan tekemään appiukolle diabetesruokia koska ukko asuu yksin eikä osaa laittaa itse mitään. Appiukko on rikas. Hän on myynyt firmansa ja tilillä on varmaan milli rahaa. Sanoin miehelle että ottakoon tililttän rahaa ja ostakoon itselleen keittäjän. En suostu piikomaan ilmaiseksi työn ja lastenhoidon ohella. Ukko on 68 vuotias.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida mies kauheasti sinua arvostaa. Käyt jo töissä ja hoidat lapsia, silti sinun pitäisi ruveta miehen isällekin palvelijaksi. Miksei mies tee lapsilleen ja isälleen ruokaa, vaan olettaa jonkun muun hoitavan hänenkin velvollisuutensa?

Vierailija
22/25 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kauheeta, täällä puhutaan 68 vuotiaasta kuin ikälopusta. Ei ole lähelläkään ja itse hoitakoon ruokailunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että miehet vanhetessaan muuttuvat täysin saamattomiksi.

Sanoin miehelle että voin opettaa hänet tekemään isälleen, itselleen ja lapsille ruokaa että ei itse olisi noin tumpelo kun vuorostaan sairastuu diabetekseen ja minä olen häipynyt hänen elämästään. Diabetes on kuulemma jotenkin perinnölistä.

Ei oikein mies tykännyt ideasta.

-ap

Vierailija
24/25 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijällähän on aikaa alkaa tehdä koko teidän perheelle ruuat, jos eläkkeellä kerran on eikä sen kummempaa vaivaa kuin diabetes. Kyllä sitä oppii, kun opettelee.

Ihmeellisen takaperoisesti ajateltu, että sinun pitäisi tehdä vapaaherralle ruuat. Kaikilla on vuorokaudessa vain 24 tuntia. Ei naisilla sen enempää kuin miehilläkään, ei nuorilla enempää kuin vanhoilla.

Vierailija
25/25 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.