Kaikki mukaan! Olisiko tänään olen kaikille kiva palstapäivä?

Vierailija

Jotenkin Viimeaikoina tämä palsta mennyt siihen suuntaan, että ilkeillään vain toisille. Joka päiväistä asetelmaa miehet vs naiset, nuoret vs vanhemmat. Itse aion tänään olla provosoitumasta ja kirjoitan vain rakentavasti. Jos ei ole hyvää sanottavaa jätän sanomatta. Kaikki mukaan 😊 jos saataisiin palstan henkeä edes hitusen paremmaksi.

Kommentit (11)

Vierailija

Lässynlässyn, hissunhissun, mikään ei maistu miltään, kukaan ei loukkaannu ja kaikilla on niin saa..nan hilpeä olo ja lämmin ja pehmoinen. Ja lopuksi laulamme "Jumalan kämmenellä" 

Vierailija

Ylläpito ei ainakaan ollut mukana.
Poisti ? erittäin tärkeän aloituksen (ei minun tekemä).
Toisaalta tänä aamuna on bugejakin kai ollut, huomaavinani, että häviää kommentteja salaperäisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ylläpito ei ainakaan ollut mukana.
Poisti ? erittäin tärkeän aloituksen (ei minun tekemä).
Toisaalta tänä aamuna on bugejakin kai ollut, huomaavinani, että häviää kommentteja salaperäisesti.

Tänä aamuna olen huomannut parinkin aloituksen lähteneen, joissa en huomannut mitään ihmeellistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vetäkää kaikki vee päähännne!

Täs on sulle iso V.
Veä piähäs ny vaan. Ja tää vaan siksi, kun piti olla kauniisti. (se on erikoisen kaunis Vee, kuten näkyy)😋

Vierailija

Maanantai on ihan hyvä päivä kaikessa kauheudessaan 😁. Kysyy jo hieman luonnetta olla päästelemättä kaikkea mitä sylki suuhun tuo 😊. Minulla on vapaata tänään niin ei tarvitse töihin lähteä, joten tänään en aio ärsyyntyä kenellekään ja jos ärsyynnynkin, en kommentoi jos en osaa sitä rakentavasti ja ilkeilemättä tehdä 😊.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat