Rinnat imetyksen jälkeen, yök!

Vierailija

Oltiin vkl ystävien kanssa saunassa. 5 kolmella jo lapsia, minä raskaana. 2 imettänyt, yksi ei imettänyt vaan antoi korviketta. Täytyy sanoa, että rinnat olivat eri maailmasta, tämä ei imettänyt ystäväni oli laittanut kropan kuntoon (imettäneet ystävät söi noin litran jätskiä päivässä, että riitti energia). Toisen imettäneen mies lähti 8v nuoremman työkaverin matkaan, liekö ulkonäöllä osuutta. Tulin siihen tulokseen, että kyllä meilläkin taidetaan korvikkeilla mennä, olen itse korvikelapsi ja täysin terve.

Kommentit (9)

Vierailija

Niin no, ne rinnat on kumminki olemassa sitä maitoa varten. Mutta tee toki niinkuin itse haluat, että pidät ne kuosissa lapsellista miestäsi varten. Ei se ole multa pois. Mutta en voi tajuta, miten kauas ollaan etäännytty normaaleista, ihmislajille luontaisista tavoista. Säälin vähän aloittajaa.

Vierailija

Ei imetys yksin pilaa rintoja. Jo raskauden aikana rinnat menee pilalle jos menee.
Itse imetin 5kk ja silti rinnat pysyivät hyvinä :) Ei roiku eikä ole nahkaläpyskät. Imetys vei myös kaikki 18 raskauskiloa alle kuukaudessa. Harmi sinäänsä koska olen kovin hoikka muutenkin :/

Vierailija

Niin, ei ole mikään pakko syödä litraa jäätelöä pystyäkseen imettämään. Voi syödä terveellistä ja ravitsevaa ruokaa, joka ei lihota. Kropan saa kuntoon kyllä, vaikka imettäisi. Jotkut laihtuu itsestään juuri siksi kun imettävät.

Vierailija

Joillain on nahkaläpyskät ihan imettämättäkin, millaisetkohan tissit on olleet ennen imettämistä tällä hurjan kahden (2) naisen otoksellasi, jonka perusteella teet päätöksesi...

Vierailija

Aika selvä provo, mutta joidenkin ihmisten pinnallisuus jaksaa aina ihmetyttää. Suosittelen myös ottamaan selvää imetyksen hyödyistä (sekä lapselle, että äidille). Ei äidinmaito muuten vain ole parasta ravintoa lapsellesi :)

tiksu

Ai, että mies lähtee nuoremman matkaan, kun rinnat on rupsahtaneet? No sellainen mies saa kyllä mielestäni mennäkin.
Omat rintani eivä kahden vuoden imetyksestä kärsineet mitenkään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat