Käyttääkö teidän miehet rannekelloa? (lahjaksi ajattelin)

Vierailija

Otsikossa olikin jo kysymys. Miesystävä täyttää pyöreitä vuosia ja mietin lahjaa. Olen löytänyt rannekellon, joka on malliltaan varmasti miehen mieleen, mutta mietin pitääköhän mies sitä. Toisaalta kello ei ole kallis, joten ei ole iso vahinko jos se jää pääosin pöytälaatikkoon. Koskaan ei ole kelloista puhuttu, joten olisi vähän läpinäkyvää alkaa kysellä mielipidettä rannekelloista :) Mies on ihan tavallinen paperinpyörittelijä, ei pukumies vaan töissä aina farkuissa ja rennossa paidassa. Kellokin on sopivan rento tyyliltään.

Kommentit (7)

Vierailija

No mun tuntemille miehille kellon valinta on tosi tarkkaa, joten en uskaltaisi ilman tietoa lähteä ostamaan. Enkä kyllä ostaisi halpaa kelloa miehelle, jos en tietäisi hänen haluavan juuri ko. mallia.

Vierailija

Siis tämä on eräänlainen "hupikello", joka liittyy hänen harrastukseensa, mutta on kuitenkin tyylikäs eikä tuota harrastusaihetta kauempaa katsottuna erota lainkaan. Itse asiassa voisin käyttää kelloa itsekin. Ap

Vierailija

Mieheni käyttää ns. aktiivisuusranneketta. Siinä on myös kello muiden toimintojen lisäksi.
Kysyin mieheni mielipidettä lahjaideaasi ja hänen mielestään se kuulostaa hyvältä.

Vierailija

Mieheni ei ole käyttänyt kelloa enää vuosiin. Nikkeliallergisena hänen oli myös vaikea löytää sopiva kello, josta ei olisi tullut yhtään oireita. Lelua en ostaisi laatikkoon, vaan käyttäisin rahan jotenkin muutoin.

Vierailija

Kiitos kommenteista. Ehkä yritän keksiä jonkun muun lahjan tuon harrastuksen tiimoilta ja ostan kellon sitten myöhemmin jos siltä tuntuu. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat