Miten jaksaa eteenpäin kun tuntee miestään kohtaan pelkkää vihaa?

Vierailija

Onko muilla vastaavaa tilannetta? Olen kerran jo eronnut eivätkä vanhemmat lapseni tulisi mitenkään selviytymään uudesta erosta. On pakko jaksaa nykyistä miestä vaikka henki lähtis, mistä voimia tilanteeseen? Väkivaltaa yms. En joudu kokemaan.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

En oikeasti vaan voi! Teini-ikäiseni pahin pelko on perheen hajoaminen. Hän on itse tämän minulle kertonut. Pystyn toimimaan mieheni kanssa kyllä arjessa mutta mistään parisuhteesta ei ole voinut puhua sen jälkeen kun aloin odottaa kuopustamme yli 2v sitten. (halusimme lapsen yhdessä!) Ap

Vierailija

Miten niin vanhemmat lapset eivät jne? Minkä ikäiset siis?
Koetko olevasi osasyy tilanteeseen, vai miksi et vain lähde? Voisiko pariterapiasta olla apua? Edes eropäätökseen ja eron järjestelyyn, jos hommat ei enää vain suju.

Vierailija

EN koe väkivaltaa tai mitään muutakaan sellasta! Ja miten niin siirrän vastuun lapselleni? Juuri hänen onnellisuutensa takia en eroa? Kysyin onko muilla vastaavaa tilannetta? Ap

Vierailija

Esikoiseni on minulle suoraan sanonut ettei kestäisi jos eroaisimme. Lapset on 15v 13v ja 1.5v joka on miehen ainut oma lapsi. Pariterapiasta ei olisi kohdallamme apua. Miehessä on yksi hyvä puoli. Hän toimii loistavasti lasten kanssa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Esikoiseni on minulle suoraan sanonut ettei kestäisi jos eroaisimme. Lapset on 15v 13v ja 1.5v joka on miehen ainut oma lapsi. Pariterapiasta ei olisi kohdallamme apua. Miehessä on yksi hyvä puoli. Hän toimii loistavasti lasten kanssa. Ap

No kestääkö miehesi sinn vihanilmaisuasi? Johan nyt on kumma, jos yhden täytyy voida pahoin, että kaikilla muilla olis mukavaa.

Vierailija

Meinaan jos miehesi kestäisi tunteitasi se voisi helpottaa sinun oloasi. Vai onko sulla tunne, että sun on leikittävä kilttiä nukkevaimoa? Sellainen on ÄLYTTÖMÄN kuluttavaa.
10

Vierailija

Ei ole paksua lomapakkoa kun toisinpäin. Mies ei tee perheen talouden eteen mitään rahallisesti eikä muutenkaan. Hoidan kaiken yksin. Kun kysyn jotain vastaus on en tiedä. Kun pyydän tekemään jotain, turha toivo. Siksi vihaa tunnenkin kun saan hoitaa kaiken alusta loppuun yksin. Joo ja jos joku toteaa että sillä on masennus niin niin varmaan onkin mutta olen tehny kaiken voitavani eikä tilanne ole parantunut. Ap (p.s tiedän ettei masentuneelle sanota esim. Että ota itseäsi niskasta kiinni. Olen josku itsekkin sitä potenut)

Vierailija

Olen/olemme jo siinä pisteessä ettei miehen tarvitse kestää vihaani. Olen todennut että mikään ei auta ja kitkutan päivästä toiseen. Eikö kellää tosiaan ole vastaavaa tilannetta? Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat