Onko täällä muita jotka käyttää elmukelmua kondomina?

Vierailija

Ihan vain mielenkiinnosta kyselen, käyttääkö täällä muut elmukelmua kondomina? Itse olen mieheni kanssa käyttänyt jo vuosikaudet, enkä ole tullut raskaaksi! Myös rahaa säästyy paljon.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Minä taas pöllin töistä kumihanskoja. Kun ottaa parin riittää siitä kymmeneksi kerraksi. Leikataan yks sormi kerralllaan irti. Pikkurilli on vähän ahdas, mutta kyllä se siitä venyy.

Vierailija

Me käytämme niitä kaupan ilmaisia hedelmäpusseja. Kulmasta leikataan sopiva pala, jonne miehen penis sisään. Kiinnitys peniksen yläreunaan esim kanttinauhalla

T. Elmukelmu maksaa

Vierailija

Me taas käytetään Kismetin käärepaperia, pienimunaisemmille sopii sit Twix tai Mars. 

Seksin ja makeannälkä pois samalla kertaa!

Vierailija

Muistan joskus villillä 90-luvulla kun joku Suosikin Bees&Honey-palstalla kertoi Ekille asuvansa Afrikassa, jossa ei tietenkään kondomeja ollut saatavilla ja pohdiskeli siinä sitten kävisikö ilmapallot :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taikurin ilmapallot on tosi riittoisaa. Aina vaan pätkä ja solmu päähän.

Mutta eikö se ole vähän kuin eläimiin sekaantumista, jos käyttää niitä, joista tehdään koiria ??

Vierailija

Porukka selvästi vaan vitsailee asialle :( Mut oikeesti, itsekin pienituloisena ja ekologista elämäntapaa suosivana mulla on parempi vinkki: pestävä kestokondomi! Sellaisia ei vaan tahdo kaupoista saada valmiina mut jos on yhtään kädentaitoja niin onnistuu. Itse tuunasin sellaisesta silikonisesta pursotinpussista, ompelin umpeen tietty. Antaa mukavasti lisävahvuuttakin varteen ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat