Asuuko teillä kotona aktiivi-isä?

Vierailija

Siis se, joka lähtee isänpäiväaamuna lasten kanssa urheilupäivän viettoon jäähallille tai liikuntakeskukseen, vie muksun uimahalliin, pelaa iltaisin pimeässä pihalla sählyä tai jalkapalloa omien ja naapurin lasten kanssa, vie lapsia harrastuksiin joka ilta ja harrastaa siinä sivussa itsekin, ostaa uudenvuodenaatoksi raketteja ja grillaa kesäisin lapsille grillivartaita.
Sanottakoon, että meillä ei asu. Osallistuu kyllä, mutta ei tee enempää kuin on välttämätöntä. Luulen, että hengästyisin aktiivi-isän seurassa viikossa, kun ei olisi koskaan laiskoja koti-iltoja sohvan nurkassa.

Kommentit (9)

Vierailija

NO jotain siltä väliltä meillä asuu. Vie kyllä paljon harrastuksiin ja tekee hassuja juttuja lasten kanssa: rakentelee juttuja yms. Hassuttelee myös paljon. Tekee myös paljon kotihommia.

Vierailija

Ainiin, aktiivi-isä myös rakentaa lapselleen pihalla esim. leikkimökin, pienille keinun ja hiekkalaatikon, virittää trampoliinin jne.

-ap

Vierailija

Meillä asuu juuri sellainen! Vie lapset joka viikonloppu uimahalliin. Puistoilee ja touhuaa lasten kanssa joka ilta. Tosin minäkin touhuan päivisin, kun olen perhepäivähoitaja. Lapsuus on niin lyhyt että panostetaan lapsiin nämä vuodet.

Vierailija

Ei ehkä tuollainen aktiivi-isä, mutta sellainen kuitenkin, joka kuskaa lapsia harrastuksiin, tekee kotitöitä, auttaa lapsia koulujutuissa, pelaa joskus futista tai muuta, kasaa trampoliinin.

Yleensä ihan riittävän aktiivinen siis meidän tarpeisiin :)

Vierailija

Asuu<3 tosin yritän olla itsekkin tosi paljon mukana perheen yhteisissä harrastuksissa, mitä nyt työltä kerkeää.

Tosin se ei poissulje sohvalla makoilua, yleensä ulkoilun jälkeen kokoonnumme yhdessä katsomaan telkkua sohvalle, vähän niinkuin Simpsonit siinä alussa:) jokainen juoksee jostain suunnasta:)

Vierailija

Yh-isänä teen kaikkea tota. Akoilla on kovin vähän virtaa ja energiaa. Oikeesti naisista ei tunnu olevan mihkään. Kato ku ei jaksa. Kato ku ei pysty. Säälittävää... mä jaksan. Ja pystyn. Turha ottaa mitään voimatonta kiviriippaa riesaksi...sellasta joka häippäsee heti jos pohjoistuuli puhaltaa. Mun ja lasten perhe on vakaa ja turvallinen. Superisi ryhtyy nyt leipoon joulutorttuja lasten kaa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat