Naiset.Annatteko miehellennne tänää.?
Jotai herkkua Isänpäivän kunniaksi.Esim.dildo esitys ym.kertoilkaa?
.
Kommentit (25)
On seksiasuja kokeiltu, oon yrittänyt kaikenlaista esim sitonut miehen silmät ja nuollut päästä varpaisiin mutta mikään ei kuitenkaan herätä sen vastakaikua tyydyttämään mua! Toki tommosella saa sitten sitä munaa mutta mies ei ole tippaakaan intohimoinen, ei pussaile tai koskettele edes seksin aikana. Eikä muutenkaan. Haluaisin vähän intohimoa tähän touhuun! Ei tässä nyt vuosiin ole mitään kuvailtu miksi kysyit? N28
Nyt se menee suihkuun ja lupas panna sen jälkeen. N28
Vierailija kirjoitti:
On seksiasuja kokeiltu, oon yrittänyt kaikenlaista esim sitonut miehen silmät ja nuollut päästä varpaisiin mutta mikään ei kuitenkaan herätä sen vastakaikua tyydyttämään mua! Toki tommosella saa sitten sitä munaa mutta mies ei ole tippaakaan intohimoinen, ei pussaile tai koskettele edes seksin aikana. Eikä muutenkaan. Haluaisin vähän intohimoa tähän touhuun! Ei tässä nyt vuosiin ole mitään kuvailtu miksi kysyit? N28
se oikee aistii noista sun kirjoittelusta.Ett miten puutteessa joudut olemaan.Miehes ei suukottelu sun pyllyä.esim.siitä on hyvä siirtyä hiukan alemmaksi ym.Niillä pehmokuvilla vois yrittää saada.semmosta päivän mittasta odotusta.Esim.laitat jotai kivoja kuvia itsestäs miehelle päivällä.Ett tämmöstä ois tarjolla illalla.Joskus vaikka saisit kuvia toiste päin?Miten sä tykkäät sun rintoja hyväillää?
ootko yrittänny käyttää jotai.esim.Seksiasuja.jos miehes esileikki kestäs hiukan pitempää?Ootko ottannu itsestäs mitää seksikuvia/miehes ottannu?