Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset.Annatteko miehellennne tänää.?

Vierailija
08.11.2015 |

Jotai herkkua Isänpäivän kunniaksi.Esim.dildo esitys ym.kertoilkaa?
.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen käsitys esileikistä on että se vetää munan esille housuista ja odottaa että käyn kiinni. Tai vaihtoehtoisesti hyvänä päivänä saattaa ruveta sormella räpläämään ilman mitään lämmittelyitä. Sitten jyystämään.. Kai se täytyy kohta mennä itseensä tyrkyttään että saa pahimmat himot ees ohi. En tiedä kaupassa katselin muuta tarjontaa ja alko himot herään :) n28

ootko yrittänny käyttää jotai.esim.Seksiasuja.jos miehes esileikki kestäs hiukan pitempää?Ootko ottannu itsestäs mitää seksikuvia/miehes ottannu?

Vierailija
22/25 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seksiasuja kokeiltu, oon yrittänyt kaikenlaista esim sitonut miehen silmät ja nuollut päästä varpaisiin mutta mikään ei kuitenkaan herätä sen vastakaikua tyydyttämään mua! Toki tommosella saa sitten sitä munaa mutta mies ei ole tippaakaan intohimoinen, ei pussaile tai koskettele edes seksin aikana. Eikä muutenkaan. Haluaisin vähän intohimoa tähän touhuun! Ei tässä nyt vuosiin ole mitään kuvailtu miksi kysyit? N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ja sain jo

Vierailija
24/25 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se menee suihkuun ja lupas panna sen jälkeen. N28

Vierailija
25/25 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On seksiasuja kokeiltu, oon yrittänyt kaikenlaista esim sitonut miehen silmät ja nuollut päästä varpaisiin mutta mikään ei kuitenkaan herätä sen vastakaikua tyydyttämään mua! Toki tommosella saa sitten sitä munaa mutta mies ei ole tippaakaan intohimoinen, ei pussaile tai koskettele edes seksin aikana. Eikä muutenkaan. Haluaisin vähän intohimoa tähän touhuun! Ei tässä nyt vuosiin ole mitään kuvailtu miksi kysyit? N28

se oikee aistii noista sun kirjoittelusta.Ett miten puutteessa joudut olemaan.Miehes ei suukottelu sun pyllyä.esim.siitä on hyvä siirtyä hiukan alemmaksi ym.Niillä pehmokuvilla vois yrittää saada.semmosta päivän mittasta odotusta.Esim.laitat jotai kivoja kuvia itsestäs miehelle päivällä.Ett tämmöstä ois tarjolla illalla.Joskus vaikka saisit kuvia toiste päin?Miten sä tykkäät sun rintoja hyväillää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme