Miehet on aina niin kateellisia naisille
vaikka tosiasiassa ne ei tiedä lainkaan mistä ne puhuu, kun luulevat että naisille kaikki tuodaan kultatarjottimella. Ne ei ymmärrä millasta kamppailua on olla nainen. Siis jatkuvaa taistelua. Ja jatkuvasti ne valittaa kun naisilla on niin helppoa. Kateellisia paskoja.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin se sukupuolen korjauksen mieheksi tehnyt on toista mieltä, hän on sitä mieltä että naisilla on paljon helpompaa. Hän on elänyt naisena ja miehenä, yllätyksenä se hänellekin tuli.
Kyllä kai sitä on hankala aikuisena vaihtaa sukupuolta (vaikka olisikin tuntenut ikänsä kuuluvansa siihen) ja rueta yhtäkkiä elämään oikeasti sitä toisen sukupuolen elämää.
Mä olen tietyllä tavalla kateellinen naisille. Voit näyttää vaikka valaalta tai rotanperseeltä ja silti aina löytyy joku joka on sinusta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä nyt voi edes naiselle, noin niinkun sukupuolta ajatellen olla kateellinen ? Useammista orgasmeista yhellä kertaa, mitä monet naiset ei kuulemma edes yhdynnässä saa ? En keksi kyllä oikeasti mitään. Minä luulen että on helpompi olla mies.
Mies on arvostettu ja haluttu suoritustensa ja saavutustensa kautta. Nainen on arvostettu ja haluttu sellaisenaan. Näkökulmasta riippuu, kumpi on parempi rooli.
Kysyin että sukupuolta ajatellen ? Jokainen nainen ei todellakaan ole arvostettu tai haluttu vain siksi että on nainen.
No joo, ehkä rumin/läskein 10 % naisista ei ole, mutta kaikki muut (nuorehkot) naiset kyllä ovat. Sähköinsinöörikillassa ovat jopa rumat ja läskit (kokemusta on).
Se sukupuolen korjannut nainen huomasi miesten "etuoikeudet" raskaaksi taakaksi.Mistä päättelette että jokaista miehen sotkua tulisi nainen hoitamaan? Joku kiihkofeministihän piti miesten baarialoitteita miesten "etuoikeutena",nauttivatko miehet tylyistä pakeista vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on itse asiassa kykenemätön ymmärtää itse, miten etuoikeutettu on, koska on sellaisessa ympäristössä kasvanut. Samoin kuin valkoinen ihminen ei pysty ymmärtämään millaista on olla musta. Sitä ne etuoikeudet teettävät.
Jep tässä nähdään miten etuoikeutettu mies ei nää penistään pidemmälle. -ap
vaikea nähdä kun ollaan niin etuoikeutettuja, että kaikilla on yli 20 senttiset.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tietyllä tavalla kateellinen naisille. Voit näyttää vaikka valaalta tai rotanperseeltä ja silti aina löytyy joku joka on sinusta kiinnostunut.
Toisaalta silloin näkisit 80% miehistä niin iljettävinä ettei seksi tulisi mieleenkään.
Naisilla on enemmän loisia ja mikrobeja keskushermostossa, estrogeeni on immunosuppressiivinen - testatattu mm. hiirikokeissa. Sen vuoksi naisilla on miehiä yleisemmin esim. MS-tautia, ja ovat enemmän ailahtelevaisia. Kun tulehdus elimistössä nousee iän mukana, niin estrogeenin vaikutuskin lakkaa lopulta elimistössä, ja kuumat aallot alkavat, mitkä kertovat infektiosta pienissä hiussuonissa. Se jäi huomaamatta aikaisemmin kun immuunipuolustus oli heikennetty estrogeenin avulla. Immuunipuolustus aiheuttaa suurimmat oireet - eivät mikrobit ja loiset.
Estrogen-mediated immunosuppression in autoimmune diseases.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9719493
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki ne kiinnostuneet ovat?
Et tiedä mistään mitään.
Mies 29v kirjoitti:
Jos ei ole elämässä suuria tavoitteita, on paljon parempi olla nainen.
Jos taas haluaa tavoittaa jotakin erikoista, on paljon parempi olla mies.
Tavallaan tämäkin on turhaa höpinää, koska naiseksi tai mieheksi syntyessään ihminen sopeutuu myös henkisesti omaan sukupuolirooliinsa, joka tulee suoraan omista aivoista; nainen tavoittelee turvallisuutta ja mukavaa pienen piirin elämää, mies taas tavoittelee helposti jotakin suurempaa, joka johtaa monenlaisten riskien ottamiseen. Jos taas mies haluaa turvallista ja mukavaa pienen piirin elämää, on sekin periaatteessa mahdollista, mutta vaikeampaa saavuttaa kuin naiselle; aivan kuten suurteot ovat vaikeampia saavuttaa naiselle.
-Mies 29v + 1v-
Joo, haluaisin elää rauhassa omassa talossa, mutta eihän se näin miehenä onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko alapeukuttajat, että suomalaiset ei ole etuoikeutettuja. Aika harhaista porukkaa täällä, voisi matkailu jonnekin kehitysmaahan avata silmiä. Tosiasia kun nyt vain on, että meillä on asiat varsin hyvin Suomessa, pitäisi ymmärtää laittaa asiat johonkin perspektiiviin joskus.
Huonosti asiat on siihen nähden, että ilman kusipäitä asiat olisivat paljon paremmin.
Turha siinä on verrata johonkin slummiin, jos itse on asiat kustu Suomessa.
Puuta on metsät täynnä. Jokainen Suomalainen voisi asua velattomassa omassa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Niin ehkä seksiin. Ei useimmat naiset haluaa pelkkää seksiä, vaan parisuhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ehkä seksiin. Ei useimmat naiset haluaa pelkkää seksiä, vaan parisuhteen
Siinä varmaan ero miesten ja naisten välillä. Riittäiskö miehelle että naiset olisi susta kiinnostunut vain koska haluavat seksiä kanssasi? Ehkä, ehkäpä ei...
Vierailija kirjoitti:
Voin näin +50 v miehenä sanoa, että nuorena saattoi olla kateellinen naisille, jotka pääsivät niin helpolla.
Tässä iässä voin sanoa että ikäisiini naisiin nähden en ole pätkääkään kade.
Täytyy sanoa, että näin nelikymppisenä en enää itseni ikäistä rupsahtanutta akkaa ottaisi. Edellinenkin oli huomattavasti alle 30v. Eipä tarvitse enää olla kade.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Nainen on itse asiassa kykenemätön ymmärtää itse, miten etuoikeutettu on, koska on sellaisessa ympäristössä kasvanut. Samoin kuin valkoinen ihminen ei pysty ymmärtämään millaista on olla musta. Sitä ne etuoikeudet teettävät.
Ymmärtääkö valkoinen tai musta millaista on olla reptiliaani ,kasvi,lintu tai aalto?
Ei, kukaan ei ymmärrä toistaan. Miksi?
Onhan naisten elämä tosi raskasta. Pitää söhriä naamansa halpismeikeillä, ostella jatkuvasti lapsityövoimalla tehtyjä biletoppeja ja miettiä kuka miehistä olisi otollisin statuksen ja hypergamian suhteen.
Sen jälkeen on kamalan mukavaa itkeä miesvihapalstalla miehistä ja kauhistella ilmaisen äitiyspakkauksen vääränlaisia värejä muiden kaltaistensa kanssa. Aamusta iltaan, miehen ja miesten hoitaessa yhteiskunnan ja talouden pyörittämisen.
Suomalainen valkoihoinen nainen on niin kovin sorrettu. Nyt hiljainen hetki suomalaisen naisen kohtaamille ylitsepääsemättömille vaikeuksille. Jaxuhalit!
Estrogeeni muuten suojaa sydänsairauksilta,onko tämäkin miesten etuoikeus? Naisia kuolee vähemmän verenpaineeseen vaikka verenpainetauti on yleisempää naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin se sukupuolen korjauksen mieheksi tehnyt on toista mieltä, hän on sitä mieltä että naisilla on paljon helpompaa. Hän on elänyt naisena ja miehenä, yllätyksenä se hänellekin tuli.
Ai? Mun mielestä kaikki sukupuolensa korjanneet (kumpaan suuntaan vaan) ovat kertoneet, miten heitä on kohdeltu paljon kunnioittavammin ja paremmin kun ovat olleet ulkoisesti miehiä.
Tiedätkö mistä se johtuu? Miehet eivät halua loukata tällaisen "naisen" tunteita, vaikka olisi mieheksi muuttunut, vaan käsittelevät siltikin silkkihansikkain.
Naiseudesta on siis tässäkin kohtaa apua.
Miehet tekee raskaat työt ja kuolevat aikaisemmin ja sitten kun mies on ylitöissä, niin naisen pitäisi saada sama palkka kotona perseellään istuessa.
Se siittä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisten elämä tosi raskasta. Pitää söhriä naamansa halpismeikeillä, ostella jatkuvasti lapsityövoimalla tehtyjä biletoppeja ja miettiä kuka miehistä olisi otollisin statuksen ja hypergamian suhteen.
Sen jälkeen on kamalan mukavaa itkeä miesvihapalstalla miehistä ja kauhistella ilmaisen äitiyspakkauksen vääränlaisia värejä muiden kaltaistensa kanssa. Aamusta iltaan, miehen ja miesten hoitaessa yhteiskunnan ja talouden pyörittämisen.
Suomalainen valkoihoinen nainen on niin kovin sorrettu. Nyt hiljainen hetki suomalaisen naisen kohtaamille ylitsepääsemättömille vaikeuksille. Jaxuhalit!
Tunnetko moniakin naisia? :D
Ai? Mun mielestä kaikki sukupuolensa korjanneet (kumpaan suuntaan vaan) ovat kertoneet, miten heitä on kohdeltu paljon kunnioittavammin ja paremmin kun ovat olleet ulkoisesti miehiä.