Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuolispa joku

Vierailija

noi muruset tuolta keittiön pöydältä, sillä mä en taas jaksaisi mennä siivoamaan!

Kommentit (10)

Vierailija

Ja panisipa joku kerrankin oikein kunnolla vasten seinää

noi kävelysauvat ja muut sekalaiset pihakamppeet, kun nekin jätetään aina hujan hajan tuonne alaovelle. Se ei ole mikään varasto!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pika-analyysi: Piilevää puutostilaa jota ilmaistaan monitulkintaisesti!

Pois sellainen minusta, olisin vain innokas

siisteyden suhteen.

Vierailija

Mulla on robotti-imureita kaksin kappalein tuollaista varten. Toinen halpis-market Vileda Citymarketista muistaakseni jotain satasen, toinen on Gigantista muutaman sadan hintainen. Niillä imuroin joka päivä aina kun lähdetään ulos niin laitan jostain kulmasta liikkeelle. Useimmiten juuri keittiön pöydän alta ja usein useamman kerran päivässä, just sen Viledan. Muuten ei tulis imuroitua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on robotti-imureita kaksin kappalein tuollaista varten. Toinen halpis-market Vileda Citymarketista muistaakseni jotain satasen, toinen on Gigantista muutaman sadan hintainen. Niillä imuroin joka päivä aina kun lähdetään ulos niin laitan jostain kulmasta liikkeelle. Useimmiten juuri keittiön pöydän alta ja usein useamman kerran päivässä, just sen Viledan. Muuten ei tulis imuroitua.

Mä en mitään robottia tähän halua, vaan joutuisasti liikkuvaa lihaa joka tottelee sanaani.

Vierailija

Ryijymattokin kaipaisi käsittelyä, rajumpaa läimimistä ainakin sinne takapuolelle

mutta se pitäisi kuitenkin tehdä taidokkaasti, on se sen verran arvokas.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat