Miksi 30+ miehet loukkaantuvat

Vierailija

kun reilu parikymppinen toteaa yli 30-vuotiaan miehen olevan liian vanha makuunsa.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä aloituksia tehdään se kymmenen päivässä? Noinko huonosti suomalaisten nasten asiat ovat?

Miksi ei saisi kysyä syytä siihen miksi ihmiset loukkaantuvat verisesti toisen mielipiteistä?

Vierailija

Nokun ne asiasta loukkaantuvat +30v miehet haaveilee siitä hoikasta, eloisasta ja mieluiten mahdollisimman naiivista nuoresta naisesta, jonka seura ei olisi älyllisesti haastavaa ja jota voisi lähinnä käyttää vakipanona.
Terveisin 19-vuotias ja monen neljääkymppiä kutittelevan miehen lähestymisiä torjunnut...

Vierailija

Koska miehet luulee, että heillä on etuoikeus "ikäsyrjiä". Olettavat myös, että kaikki nuoret naiset rakastaa ja haluu vähintään 10v. vanhemman miehen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, monta aloitusta ajattelit tänään tehdä. Ei taida kaikki muumit olla laaksossa sinulla.

Oli päivän eka aloitus. Sori nyt,jos rikoin illuusiosi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ns. nainen tyytyy johonkin pikkupoikaan? Kertokaa.
Minä! Ihan tavallinen 24v. nainen löysin 22v. ihanan nuoren miekkosen elämääni, enkä pois vaihtaisi. :) 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! Ihan tavallinen 24v. nainen löysin 22v. ihanan nuoren miekkosen elämääni, enkä pois vaihtaisi. :) 

Taidat olla jotenkin epäkypsä ikäiseksesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Normaali nuori nainen. Aika epätoivoinen pitää olla, että ottaisi vanhan miehen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hahahah, eli luulet alle 30v olevan pikkupoikia parikymppisen naisen mielestä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Taidat olla jotenkin epäkypsä ikäiseksesi.

Ikäloppuko sen pitäis ottaa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat