Muita joilla "keskittymisvaikeuksia" kotitöihin?

Vierailija

Jos minun pitää päivällä vaikka siivota pöytä, täyttää ja tyhjentää tiskikone, viikata pyykit, leipoa ja imuroida, niin haahuilen edestakaisin näiden töiden välillä enkä tee mitään kerralla valmiiksi. Saatan esim. siivota lehdet pöydän reunaan, jättää ne siihen ja mennä tyhjentämään tiskikonetta. Puoliksi tyhjennetty tiskikone jää sitten siihen, kun päätänkin viikata pyykit, jotka jätän viikattuna pyykkitelineen päälle. Sitten saatan laittaa uunin päälle, jättää sen lämpenemään ja ottaa imurin esille. Tätä rataa sitten jatkuu puoli päivää. Valmista kyllä tulee, mutta kaikki valmistuukin sitten lähinnä yhtä aikaa.

Muita samanlaisia uneksijoita?

Kommentit (2)

Vierailija

Minä olen samanlainen :) jotenkin vaan en saa tehtyä yhtä asiaa kerralla valmiiksi, vaan aloitan jotain toista hommaa. Exä valitti tuosta koko suhteemme ajan, ja ymmärrän kyllä että se haittaa toisentyylistä ihmistä. Nyt sinkkuna saan "haahuilla" rauhassa :D

toinen haahu

Täällä sama meininki.  Kyllä silti mitä töitä per päivä olen ajatellut tehdä, viimeistään iltaan mennessä valmistuvat kuntoon.   Vaikka tietysti itseä välillä harmittaa, kun iltaankin aika usein jotain kotityötä jää tekemättä ja tekisi jo illalla vähän ottaa rennommin, mutta ei tiettyjä asioita halua aamuunkaan jättää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat