Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kaveriporukan ainoa, jolle kelpaisi tyttöystäväksi monen seksikumppanin omaava nainen.

Vierailija

Ja olen kaveriporukan (3 kaveria) ainoa neitsyt.

Toiset 3 kaveri harrastaa helposti vähintään eri 10 naisen kanssa seksiä vuodessa. Yksi heistä pani jopa 5 eri naista meidän kaveriporukan viikon bilematkalla etelässä.

He eivät kuitenkaan halua sitoutua naisen kanssa, jolla monta eri kumppania. Kuulemma "jämiä" vaan pannaan ja etsitään samalla sitä tasokasta tyttöystävämateriaalia. Muutenkin kaverit paljon ryöhkeempiä ja kovemmalla itseluottamuksella varustettua.

Koomista. Varsinkin netissä tuollaisia miehiä haukutaan vässyköiksi, jotka ei saa naista.

Niin ja olemme kaikki korkeakoulussa (teekkareita).

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Minä en ole koskaan kertonut seksikumppanien määrää kellekään. Asia joka ei kuulu muille. Enkä ole miehiltäkään asiaa kysellyt.

Vierailija

Puhutteko te teekkarit saunareissuillanne mistään muusta kuin tästä panemisesta ja naiisten ja miesten määrästä ja tasomääritelmistä?

Vierailija

No ei se mitään. Ne on saattanut missata montakin hyvää tyttöystäväehdokasta. Kumppaneiden määrä kun ei välttämättä vaikuta mitenkään siihen onko tyttöystävämateriaalia vai ei.

Vierailija

Kyllä maailmaan puhetta mahtuu. Kaverisi voivat esittää vaikka mitä kriteerejä tyttöystävälle, mutta se ei tarkoita, että kriteerit täyttävät naiset heistä kiinnostuisivat. Yleensä naiset, joilla ei ole juurikaan seksikumppaneita, odottavat samaa puolisoltaan. Miksi nainen, jonka arvomaailman mukaan seksi kuuluu vakavaan parisuhteeseen, huolisi miehen, jolla on ollut kymmeniä kumppaneita?

Vierailija

Tuossa on vaan se ongelma, että tuollaiset mieshorot ei oikein tahdo muille kelvata kuin kaltaisilleen jakorasioille.

Vierailija

Joopajoo. Palstalassukan uusin provo, ja helvetin huono semmoinen. Parikymppiset kollit varmaan juu kirjotteleekin vauvapalstalle ja kokee, että seksistä nauttiva ja taitava nainen on nou-nou...

Vierailija

No tuo kertoo vain sun kavereiden huonosta itsetunnosta, jota buustaavat panemalla naisia joita halveksuvat ja törkeästä kaksoismoralismista. Voivat saada naisen, mutta kuinka moni nainen erehtyy toisen kerran edes sänkyyn tuollaisten kanssa? Ne kaverisi on oman logiikkansa mukaan itse jämiä. Ja mun mielestä nuo kaverisi on juurikin vässyköitä, jotka kohtelevat naisia täysin eriarvoisesti, monet playerit on kusipäitä. Neitsyys ei tee vässykäksi ja vaikutat kypsemmältä kuin kaverisi.

Vierailija

Ulkoa saattaa olla vaikea päätellä mitään. Itse olen siististi pukeutunut, hyväkäytöksinen yliopisto-opiskelija jolla ei ole ikinä ollut yhdenillan juttua, mutta silti mulla on ollut ehkä jonkun mielestä paljon seksikumppaneita. Tosin seksielämän aloittamisen ja määrän nähden 2 uutta per vuosi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan kertonut seksikumppanien määrää kellekään. Asia joka ei kuulu muille. Enkä ole miehiltäkään asiaa kysellyt.

Ymmärrän täysin. Koet, että jos kertoisit kuinka monet pallit on lakanoissasi hikoilleet, tästä saattaisi olla haittaa sinulle. En minäkään kerro, että useimmat suhteeni ovat päättyneet siihen, kun olen jäänyt pettämisestä kiinni. Ne asiat eivät muille kuulu, enkä ole naisiltakaan asiasta  kysellyt.

Vierailija

No tuota, tietyt äijät puhuu paljon paskaa. Itseänikin on aikanaan huoraksi haukuttu, vaikka seksikumppaneita on tasan yksi ollut.  Ette te meistä naisista katsomalla tiedä, paljon meillä on ollut kumppaneita. Kannattaa ihan tutustua kuten ihmiseen konsanaan.

Vierailija

Mahtaa teillä olla kivaa saunailloussa. Nössykät miettii kuka on pannut kenenkin kanssa ja kehuvat olemattomilla saavutuksillaan.
10 naisen kanssa seksiä vuodessa ei ole paljon. Jotkut harrastaa joka viikonloppu eri ihmisen kanssa, n. 50 eri kumppania vuodessa. Eikä sekään ole paljon. Ja vaikka olisikin niin mistä te sen tietäisitte jos joku niin tekeekin ja mut se teille kuuluu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole mitään keinoja selvittää naisen seksikumppanien määrää.

Kyllä on. Bakteerinäyte.

Vierailija

Sun pitää nyt ajatella itse omilla aivoillasi. Onko nainen vaan esine, joka ns. "kuluu käytössä" vai onko hän ihminen?

Mitä mieltä olet kaveriesi naivista kaksinaismoraalista, että mies voi panna kaikkea mikä liikkuu, mutta nainen menee "pilalle" jos hänellä on ollut kaksi poikaystävää? Kaveriesi asenne on aika tekopyhä, ihan kuin munat eivät sitten käytössä kuluisi.

Jos olette vielä opiskelijoita, luulisi, että te saisitte yhdessä asioita miettiessänne kokoon useammankin aivosolun?

Toisaalta koko asenne perustuu hyvin lapselliseen käsitykseen siitä, että mies on yksinään määrävässä osassa parisuhteessa. Mutta eihän miehellä ei ole mitään laillista tai moraalista oikeutta kontrolloida tai puuttua saati tuomita naisia. Nainen on lain mukaan vapaa tekemään kuten haluaa. Parisuhde perustuu vastavuoroisuuteen, ei miehen kuviteltuun määräysvaltaan.

Miettikääpää sitä miten sitten oikeasti aikuisena käy: kun joku sun kavereista rakastuu aikuiseen naiseen, joka saa selville hänen luolamiesasenteensa ja sikailun naisten kanssa? Voi olla että ihastunut herra ei kelpaakaan sille ihanalle "tyttöystävämateriaalille"? Tai miten käy jos tyttöystävä sanoo kaverille että "juu olen neitsyt" ja sitten häiden jälkeen kertookin hahaaa vitsailleensa ja että totta kai hän on testannut pitkän rivin miehiä? Eronko mies ottaa ja millä perusteella jos itse on sahannut joka puuta metsässä?

Ja todennäköisyys että löydätte neitsytyttöystäviä on häviävän pieni mitä enemmän aikustutte.

Vai olisiko sitten niin, että tuollaiset asenteet ovat mennyttä maailmaa eikä naisen esineellistäminen oikein onnistu nykymaailmassa....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat