20v tyttö saa traumoja, jos 10v vanhempi mies yrittää iskeä.

Vierailija

Jos taas saman ikäinen mies koskettelee ilman lupaa, se tytön pitää sietää.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Eipä tuo mitenkään traumatisoi mutta onhan se nyt ällöttävää. Ja jos iholle tunkee niin se on litsari iästä ja ihonväristä riippumatta. Ja jos ei tajua lopettaa niin seuraavaksi potku munille.

N18

Vierailija

Just. Tottakai voi traumatisoitua jos on kehari tai muuten joku peräkammarin typykkä, mutta muuten kaksikymppisellä pitäisi olla jo valmiudet pärjätä tuollaisessa tilanteessa. Eikö ole pakko tyrkyttää itseään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en nyt sano että traumatisoisi. Ainoastaan vituttaa. Ei oikeasti kiinnosta 30+ miesten seura.
N24

Tässä puhuttiin 20v nuorista naisista. 24 vuotiaalla on jo viimeinen käyttöpäivä sen verran lähellä, että tämä ketju ei koske sinua.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en nyt sano että traumatisoisi. Ainoastaan vituttaa. Ei oikeasti kiinnosta 30+ miesten seura.
N24

Niin, jos se on suomalainen mies. Veikkaan, että ulkomaalainen mies kiinnostaa sinuakin iästä huolimatta, kuten kaikkia muitakin suomalaisia naisia. Naisilla kun on tunnetusti eri vaatimukset suomalaisille miehille ja ulkomaalaisille miehille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24

Tässä puhuttiin 20v nuorista naisista. 24 vuotiaalla on jo viimeinen käyttöpäivä sen verran lähellä, että tämä ketju ei koske sinua.

AP

Yhtä lähellä kuin 24-vuotiaalla miehellä. :) siksi oman ikäinen mies onkin hyvä, kun voi yhdessä vanheta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24

Niin, jos se on suomalainen mies. Veikkaan, että ulkomaalainen mies kiinnostaa sinuakin iästä huolimatta, kuten kaikkia muitakin suomalaisia naisia. Naisilla kun on tunnetusti eri vaatimukset suomalaisille miehille ja ulkomaalaisille miehille.

Samat kriteerit mulla on kaiken maalaisille miehille. Oman ikäinen, ateisti, pitkä, luotettava, rehellinen ja hoikka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24

Samat kriteerit mulla on kaiken maalaisille miehille. Oman ikäinen, ateisti, pitkä, luotettava, rehellinen ja hoikka.

No vaativathan useimmat naiset suomalaiselta mieheltä, että armeija pitää olla käytynä, tai mies on jonkinlainen luuseri, mutta eivätpä naiset tuota vaatimusta esitä ulkomaalaisten miesten suuntaan, koska useimmissa maissa ulkomailla eivät miehet yleensä armeijaa käy.

Vierailija

No ei traumatisoi, mutta rasittavaa se kylläkin on. Pistää myöskin ihmettelemään suuresti miksi vanha mies kuvittelee olevansa yhtä haluttava kuin nuori mies.

Vierailija

Itse tykkään vähän vanhemmista miehistä, oma on ollut muutaman vuoden minulla ja on 9 vuotta vanhempi :3 Olen 21. Omanikisiäni miehiä en oikein pysty katsomaan seksuaalisesti elleivät ole erittäin viisaita ja komeita

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat