Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla mennä mieskaverille kylään

Vierailija

Meistä meinasi tulla jotain, mutta päätettiin olla ystäviä. Yhteydenpito yhtä tiivistä nyt kuin aiemminkin. Olemme sopineet leffa- ja "oleskelu"illasta,mutta mä en uskalla mennö. Tiedän että tulen haluamaan häntä..en pysty istumaan nätisti sohvalla kun mieli tekis kaivaa kalu käsittelyyn :/

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pillun antaminen niin vaikeeta?

Ei. Mies ei halua :(

Miksi ei halua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pillun antaminen niin vaikeeta?

Ei. Mies ei halua :(

Miksi ei halua?

ei oo sille ykkösjuttu..tykkää enemmän yhteisestä tekemisestä jne

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika kummaa, jos ei normaalimiehelle pillu kelpaa.

Hän on sanonut olevansa epänormaali :)...sellainen vaikeasti tavoiteltava 😉

Vierailija

Ootko se sama, joka tapaili eronnutta miestä ja mies kertoi, että sinä oot sille niin tärkeä, että haluaa sut ystäväksi, ei parisuhteeseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ootko se sama, joka tapaili eronnutta miestä ja mies kertoi, että sinä oot sille niin tärkeä, että haluaa sut ystäväksi, ei parisuhteeseen?

😁😁 jep.

Vierailija

No soita jollekin panokaverillesi, jonka luokse menet panemaan ennen tuota leffailtaa, niin on paineet poissa. Tai runkkaa itse viisi kertaa ennen niin ehkä vähän helpottaa.

En kyllä itse voi ymmärtää tuota, miten jotkut voivat olla niin munan vietävissä, ettei pysty itseään hillitsemään. Joo, seksihalut voivat olla kovat, mutta kyllä nyt itsensä pitäisi pystyä hillitsemään sentään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No soita jollekin panokaverillesi, jonka luokse menet panemaan ennen tuota leffailtaa, niin on paineet poissa. Tai runkkaa itse viisi kertaa ennen niin ehkä vähän helpottaa.

En kyllä itse voi ymmärtää tuota, miten jotkut voivat olla niin munan vietävissä, ettei pysty itseään hillitsemään. Joo, seksihalut voivat olla kovat, mutta kyllä nyt itsensä pitäisi pystyä hillitsemään sentään.

Kiitos vinkistä 😉

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

😁😁 jep.

No sitten en kyllä lähtisi kylään ennen kuin omat tunteet on kuolleet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat