Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Ajattelin pyöräyttää Ajattelin pyöräyttää Jeesuspelastiminut Seuraa klo 1:53 | 8.11.2015 Vauvan isänpäivälahjaks miehelle. Kelpaiskoha se.. Vielä kotona kärvistellään supistusten kanssa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös12 alas3 Kommentit (5) WraithTodd Seuraa 1/5 | klo 1:56 | 8.11.2015 Pidetään peukkuja että syntyisi isänpäivänä =) Minä jatkan kärvistelyä edelleen (viikkoja 30 ja kaikki mahdolliset krempat jo tullut). "You are more like Wraith than you know." "I'm not sure I like the sound of that." "There is much about Wraith that you do not know, Sheppard." Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös2 alas0 Jeesuspelastiminut Seuraa 2/5 | klo 3:58 | 8.11.2015 Vielä kotona. Supistuksia tulee muutaman minuutin välein mutta kivun kestää vielä....ainaki hetken. Toivottavasti pääsee ammeeseen sitten lillumaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Vierailija 3/5 | klo 21:50 | 8.11.2015 Mitä ap:lle kuuluu? :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös1 alas0 Vierailija 4/5 | klo 19:58 | 9.11.2015 Vauva syntyi siis isänpäivä iltana :) ap Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Vierailija 5/5 | klo 20:13 | 9.11.2015 Onnea! Mä pyöräytin miehelle lapsen 11 vuotta sitten isänpäivänä :) Oli meidän esikoinen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös1 alas0 Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
WraithTodd Seuraa 1/5 | klo 1:56 | 8.11.2015 Pidetään peukkuja että syntyisi isänpäivänä =) Minä jatkan kärvistelyä edelleen (viikkoja 30 ja kaikki mahdolliset krempat jo tullut). "You are more like Wraith than you know." "I'm not sure I like the sound of that." "There is much about Wraith that you do not know, Sheppard." Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös2 alas0
Jeesuspelastiminut Seuraa 2/5 | klo 3:58 | 8.11.2015 Vielä kotona. Supistuksia tulee muutaman minuutin välein mutta kivun kestää vielä....ainaki hetken. Toivottavasti pääsee ammeeseen sitten lillumaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
Vierailija 3/5 | klo 21:50 | 8.11.2015 Mitä ap:lle kuuluu? :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös1 alas0
Vierailija 4/5 | klo 19:58 | 9.11.2015 Vauva syntyi siis isänpäivä iltana :) ap Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
Vierailija 5/5 | klo 20:13 | 9.11.2015 Onnea! Mä pyöräytin miehelle lapsen 11 vuotta sitten isänpäivänä :) Oli meidän esikoinen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös1 alas0
Pidetään peukkuja että syntyisi isänpäivänä =)
Minä jatkan kärvistelyä edelleen (viikkoja 30 ja kaikki mahdolliset krempat jo tullut).
"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."
Vielä kotona. Supistuksia tulee muutaman minuutin välein mutta kivun kestää vielä....ainaki hetken.
Toivottavasti pääsee ammeeseen sitten lillumaan.
Mitä ap:lle kuuluu? :)
Vauva syntyi siis isänpäivä iltana :) ap
Onnea! Mä pyöräytin miehelle lapsen 11 vuotta sitten isänpäivänä :) Oli meidän esikoinen.