Muistellaan kaikkia vanhoja kohujuttuja ja jaetaan tietoa mitä kuuluu nykyään

Vierailija

Mua on esimerkiksi jäänyt mietityttämään Vuosaaren Subwayn hirviöpomon kohtalo. Onko edelleen töissä ja onko asiaa viety mitenkään eteenpäin?

Entä se nainen, joka yritti vuokrata huonetta asunnostaan jollain 600 eurolla sitä vastaan että vuokralainen tekee myös kotitöitä päivittäin ja vahtii perheen lapsia? :D Tuliko sen nimi ikinä julki?

Entä Minttu Vettenterä?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Minua kiinnostaisi tietää mitä Petra Domschille kuuluu?

Hän on siis se plagiaattori joka hädin tuskin osaa piirtää itse joten hän plagioi muiden töitä ja väitti jossain haastattelussa, että hänen työ/töitään on New Yorkin MoMa:ssa. Hauskana yksityiskohtana hän oli laittanut Faceen profiilikuvaukseen jonkun Sophia Lorenin tmv. kuvan ja väitti sen esittävän itseään. Ei siis ihan tasapainoiselta vaikuttanut. Haluaa kovasti olla kulturelli taiteilija mutta ei todellakaan ole.

Tässä topikki aiheesta: http://www.vauva.fi/keskustelu/3876246/ketju/petra_domsch_plagiaattori (Valitettavasti nuo Domschin kuvat joita on linkitetty keskusteluun, ei enää ole näkyvissä).

Vierailija

Kohumissi Carmen Mäkinen, meni naimisiin reilusti itseään vanhemman miehen kanssa. Ovatko vielä yhdessä? Jussi Ahde ja Susanna Tervaniemi huumekohussa? JA meni muistaakseni naimisiin, on tainnut jo erota. Susanna "kadonnut"?

Vierailija

Subwayn hirviöpomo luopui Vuosaaren Subwaysta, mutta jatkaa edelleen Ruoholahdessa. Tietääkö kukaan millainen meininki siellä on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kohumissi Carmen Mäkinen, meni naimisiin reilusti itseään vanhemman miehen kanssa. Ovatko vielä yhdessä? Jussi Ahde ja Susanna Tervaniemi huumekohussa? JA meni muistaakseni naimisiin, on tainnut jo erota. Susanna "kadonnut"?

Carmen Mäkinen! Olin unohtanut koko naisen! Joo, olisi kieltämättä hauska kuulla mitä hänelle kuuluu. Samoin ajattelin joitain vuosia sitten Tarja Smurasta, mutta sitten hän ilmestyikin lehtiin eronsa myötä. Nyt hänkin on taas kadonnut lehtien palstoilta.

Kuka ihme oli Susanne Tervaniemi? Häntä en muista ollenkaan, mutta Jussi ja hänen kokkelijuhlansa on jäänyt mieleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Carmen Mäkinen! Olin unohtanut koko naisen! Joo, olisi kieltämättä hauska kuulla mitä hänelle kuuluu. Samoin ajattelin joitain vuosia sitten Tarja Smurasta, mutta sitten hän ilmestyikin lehtiin eronsa myötä. Nyt hänkin on taas kadonnut lehtien palstoilta.

Kuka ihme oli Susanne Tervaniemi? Häntä en muista ollenkaan, mutta Jussi ja hänen kokkelijuhlansa on jäänyt mieleen.

Kiinteistönvälittäjä: https://fi.linkedin.com/pub/susanna-tervaniemi/27/3ab/62

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näin Susannan jokunen vuosi takaperin Tampereella. Oli ihan hyvässä hapessa. Opiskeli muistaakseni johonkin ihan oikeeseen ammattiin. Oli siis ainakin silloin saanut hilattua itsensä kuiville. Nykymenosta ei mitään käsitystä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat