Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidistä ei ole kuulunut 4h mitään

Vierailija

Lähti yli 4h sitten jonnekkin kävelemään suutuksissa.. ei ottanut puhelinta mukaan. Tuolla on pimeää, sataa ja en ole varma ottiko taskulamppua/sateenvarjoa.. täällä ei ole ketään jonka luokse vois mennä .. ahdistaa ja itkettää missä on :( Autoa ei aja.. ja asutaan maalla. Isää ei tunnu kiinnostavan missä on:(

Kommentit (14)

Vierailija

Odottele rauhassa. Äitisi on aikuinen ja pärjää kyllä, jos ei pariin tuntiin ala kuulua niin isääkin varmaan alkaa kiinnostaa etsiminen.

Vierailija

Jos ei ole aamuun mennessä palannut niin kannattaa soittaa poliisille ja tehdä katoamisilmoitus. Kyllä äitisi selviää yhden yön ulkona tässä säässä vaikka olisi loukkaantunut.

Vierailija

Voi sua. Ymmärrän huolesi, olin teininä samanlainen murehtija, mutta tuskin äidilläsi on hätää. Juurikin kuten 6 kirjoittaa, äitisi on varmaan mennyt kaverin luo tai baariin. Vaikka hän ei olisi normaalisti baari-ihmisiä, niin suuttuneen aikuisen tekee joskus mieli ottaa pari.

Vierailija

Tuosta aloituksesra parin tunnin jälkeen tuli, kyttäsin kokoajan ikkunasta.. ei sanonut mitään ja itse olin niin huolissani.. :( hyvä että tuli mutta ärsyttävää kun pitää huolestuttaa tuolleen..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuosta aloituksesra parin tunnin jälkeen tuli, kyttäsin kokoajan ikkunasta.. ei sanonut mitään ja itse olin niin huolissani.. :( hyvä että tuli mutta ärsyttävää kun pitää huolestuttaa tuolleen..

Onko teillä perheessä roolit vähän sekaisin. Vanhempasi käyttäytyy kuin lapset ja sinä kuin aikuinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eläpäs ärsyynny. Äitisi tarvitsi tilaa rauhoittua ja selvitellä ajatuksiaan. Parempi vaan, että otti etäisyyttä kun tunsi, ettei kotona olisi nahoisssaan pysynyt. Kuutisen tuntia ei ole aika eikä mikään. Ymmärrä antaa äidillesi se hengähdystilaksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat