Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidistä ei ole kuulunut 4h mitään

Vierailija
07.11.2015 |

Lähti yli 4h sitten jonnekkin kävelemään suutuksissa.. ei ottanut puhelinta mukaan. Tuolla on pimeää, sataa ja en ole varma ottiko taskulamppua/sateenvarjoa.. täällä ei ole ketään jonka luokse vois mennä .. ahdistaa ja itkettää missä on :( Autoa ei aja.. ja asutaan maalla. Isää ei tunnu kiinnostavan missä on:(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele rauhassa. Äitisi on aikuinen ja pärjää kyllä, jos ei pariin tuntiin ala kuulua niin isääkin varmaan alkaa kiinnostaa etsiminen.

Vierailija
2/14 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole aamuun mennessä palannut niin kannattaa soittaa poliisille ja tehdä katoamisilmoitus. Kyllä äitisi selviää yhden yön ulkona tässä säässä vaikka olisi loukkaantunut.

Vierailija
4/14 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen itse olet?

Vierailija
5/14 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti kaverin hakemaan? Taksin? Otti bussin?

Vierailija
6/14 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan menny jonku kaverin luo tai baariin...

Vierailija
7/14 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Ymmärrän huolesi, olin teininä samanlainen murehtija, mutta tuskin äidilläsi on hätää. Juurikin kuten 6 kirjoittaa, äitisi on varmaan mennyt kaverin luo tai baariin. Vaikka hän ei olisi normaalisti baari-ihmisiä, niin suuttuneen aikuisen tekee joskus mieli ottaa pari.

Vierailija
8/14 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen äitisi on?Onko äidilläsi jotain sairauksia?Mahdollinen lääkitys ?

Vierailija
9/14 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko äiti on löytynyt?

Vierailija
10/14 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/14 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta aloituksesra parin tunnin jälkeen tuli, kyttäsin kokoajan ikkunasta.. ei sanonut mitään ja itse olin niin huolissani.. :( hyvä että tuli mutta ärsyttävää kun pitää huolestuttaa tuolleen..

Vierailija
12/14 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin, riidassakaan, huolestuttaa toista tuollain. Ei kovin kypsä tapa riidellä.

Vierailija
13/14 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta aloituksesra parin tunnin jälkeen tuli, kyttäsin kokoajan ikkunasta.. ei sanonut mitään ja itse olin niin huolissani.. :( hyvä että tuli mutta ärsyttävää kun pitää huolestuttaa tuolleen..

Onko teillä perheessä roolit vähän sekaisin. Vanhempasi käyttäytyy kuin lapset ja sinä kuin aikuinen.

Vierailija
14/14 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläpäs ärsyynny. Äitisi tarvitsi tilaa rauhoittua ja selvitellä ajatuksiaan. Parempi vaan, että otti etäisyyttä kun tunsi, ettei kotona olisi nahoisssaan pysynyt. Kuutisen tuntia ei ole aika eikä mikään. Ymmärrä antaa äidillesi se hengähdystilaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan