Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkähintainen remontti rintamamiestaloon?

Vierailija

http/www.etuovi.com/kohde/1153542
Yllä linkki taloon joka kaipaa remonttia. Esim kylppäri on kesken ja saunaa ei vielä ole. Jos remppaisi halvimman mukaan, kuitenkin niin ettei itse ainakaan ennalta osaa mitään, niin menisikö remontointiin jo helposti 50 000 tai vieläkin enemmän? Osaisiko joku heittää arviota kun itsellä ei oikein mitään käsitystä?

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
200 000

No haa haa , ei tästä mitään ylemmän keskiluokan palatsia oltaisi tekemässä. Vai mistä tuo hinta muodostuu? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
200 000

No haa haa , ei tästä mitään ylemmän keskiluokan palatsia oltaisi tekemässä. Vai mistä tuo hinta muodostuu? Ap

Helposti tuo summa vanhaan taloon uppoaa. Eikä se talo tuosta nuorene. Päinvastoin. Rempattavaa löytyy loputtomasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
200 000

Helposti tuo summa vanhaan taloon uppoaa. Eikä se talo tuosta nuorene. Päinvastoin. Rempattavaa löytyy loputtomasti.

Ok. Kiitos vastauksista. Niin se varmaan on. Innostuin hinnasta, mutta onhan tuo kamalassa kunnossa.
Miten muuten yksinhuoltajat olette löytäneet asuntoja järkevällä etäisyydellä keskustasta? Olen nyt yli vuoden enemmän ja vähemmän seurannut ja tuntuu mahdottomalta löytää asuntoa itselle ja lapsille, joka olisi mahdollisen hintainen ja oikeasti kodikas. Jos olisi kaksi aikuista niin tarjontaa olisi, mutta yksin tuntuu mahdottomalta.. Ja vituttaa maksaa vuokraa eikä saada mitään säästöön.

Vierailija

Halvaksi hinnan tekee vuokratontti ja remonttikunto. Saunaa ei ole, vaikka se lukee talon tiedoissa. Kuntokartoitus tehty mutta siitä ei sanota ilmoituksessa mitään, joten voisi kuvitella, ettei talo ole täysin puhtaita papereita saanut. En ostaisi, ellei vuokratontti haittaa ja rahaa ole satasta laittaa kahden remontoimattoman kerroksen kunnostamiseen. Jatkossa on hyvä varata 5000 euroa vuodessa kunnostukseen.

säästäen onnistuu

Meillä meni 50000, tehtiin lisäsiipi, jossa sauna, kylppäri ja khh. Uus sisäänkäynti, lisälämmöneristys ja uus panelointi taloon. Niin paljon, kun vaan itse pystyy ja osaa tehdä. Meillä oli sähkömies, putkimies, rungonpystyttäjä ja lattianvalaja palkattuna. Loput itse tehtynä. Ja siis rintamamiestalo myös.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat