Naispelko22

Vierailija

Muistaakseni mainitsit jossain, että tykkäät haukkua naisia netissä. Kertoisitko, että miksi tätä teet ja mitä siitä saat? Onko sinulla ollut huono äitisuhde? En kysy tätä vittuillakseni vaan ihan asiallisesti.

Sivut

Kommentit (81)

Vierailija

Ohoh! Varmaan kyse on siitä kun mainitsin, että treffipalstoilla haukun naisia? Tein sitä ihan vain siksi, koska kukaan ei muuten vastaa mitään minulle. En tee sitä tosin enää kovinkaan aktiivisesti, en oikeastaan lainkaan, mutta joskus käytin energiaani siihenkin harrastustoimintaan. Tein sitä siis ihan siksi, että sain kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen ja olihan se ihan kivaa kinata niiden naisten kanssa ja välillä sai aikaan ihan hyviäkin keskusteluja. Eikä ole huonoa äitisuhdetta, mutta olenhan minä vähän katkera naisille heiltä saamastani kohtelusta.  

Voisinkin melkein taas verestellä vanhoja muistoja ja laittaa parit viestit menemään. No ei tosissaan.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Näen, että parin vuoden sisällä Naispelko22 löytää naisen. Tytöllä on tummanvaaleat/keskiruskeat olkapäille ulottuvat hiukset, vihreät silmät, vartalo hoikka/normaali. Päällä punainen takki.
T. Näkijä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näen, että parin vuoden sisällä Naispelko22 löytää naisen. Tytöllä on tummanvaaleat/keskiruskeat olkapäille ulottuvat hiukset, vihreät silmät, vartalo hoikka/normaali. Päällä punainen takki.
T. Näkijä

Aikas villihkön näyn olet saanut. Tulostin näkysi ja laitoin sen kehyksiin. Voit olla ihan varma, että tulen kuittailemaan parin vuoden päästä jos tätä ei tapahdu.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Luin sen naispelon viestin eikä se kyllä ihan aloittajan kuvausta vastannut,  kertoi harmistuneena, ettei kukaan vastaa hänelle paitsi jos hän ns.(?) haukkuu naisia. Se jäi epäselväksi millaista haukkumista se oli, että haukuitko ilkeästi satuttavia kommentteja vai pientä vittuilua? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luin sen naispelon viestin eikä se kyllä ihan aloittajan kuvausta vastannut,  kertoi harmistuneena, ettei kukaan vastaa hänelle paitsi jos hän ns.(?) haukkuu naisia. Se jäi epäselväksi millaista haukkumista se oli, että haukuitko ilkeästi satuttavia kommentteja vai pientä vittuilua? 

Lähinnä perusurputusta naisten pinnallisuudesta ja vaativuudesta. Siis sitä samaa mitä tälläkin palstalla näkee päivittäin. 

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla olisi tytär, pilaisit varmaan hänen elämänsä naisvihamielisellä urputuksella.

No tietysti! Mutta kannattanee muistaa se, etä en minä sitä tytärtä yksin tee, siihen tarvitaan se nainen jota tuskin koskaan tulee olemaan. Katsotaan parin vuoden päästä uudelleen asiaa Neiti Punatakin kanssa.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
T. Näkijä

Hah, kuvasit sitten minut, omistan punaisen takinkin. Mut ei sillä, heti pyytäisin treffeille, ellen olisi varattu. Onnea kaksoisolentoni löytämiseen. ;-)

Vierailija

Eikä!Onko Naispelko mies?Olen muutamaan hänen viestiinsä törmännyt ja kuvitellut hänet naiseksi.Tämä oli nyt pienoinen shokki mutta ei kai sen niin väliä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikä!Onko Naispelko mies?Olen muutamaan hänen viestiinsä törmännyt ja kuvitellut hänet naiseksi.Tämä oli nyt pienoinen shokki mutta ei kai sen niin väliä.

Miksi nainen pelkäisi naisia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen pelkäisi naisia?

Kyllä minä pelkään naisia. Tosin pelkään miehiäkin..

N21

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat