Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jouluvalmisteluja olette jo tehneet?

Vierailija

*lanttulaatikot
*taatelikakut

Sekä...

muutama lahja odottamassa paketointia,

Kommentit (7)

Vierailija

Ostin lapsille ja noin kymmenelle lasten serkulle ja kaikille kummilapsille joululahjat viikko sitten, kun Toysrusissa oli 25% alennus kaikesta. Säästin satasia ja joulukiireet ovat käytännössä ohi. Mahtava fiilis :)

Pari viikkoa ennen joulua varmaan alan leipoa lasten kanssa pipareita ja joulutorttuja. Noin viikkoa ennen laitetaan joulukoristeet esille.

Vierailija

Oon ostanut lahjat jo:). Ihana tunne kun sitä stressiä ei ole tänä vuonna. Ostelin loppukesästä alkaen pikkuhiljaa. Rahanmenoakaan ei huomaa kun ostaa yhden kerrallaan silloin tällöin. Mulla on 6 kummilasta ja sisarusten lapsia on 7. Onneksi aikuisten kesken ei osteta lahjoja. Muuten jouluvalmistelut on iisiä kun elellään miehen kanssa kahdestaan, molempien vanhemmat kuolleet ja sisarukset perheineen viettävät omia joulujaan.

Vierailija

Yhden lahjan olen ostanut, lapselleni. Jouluvalmistelut jäävät minimiin, olemme poikkeuksellisesti joulun ulkomailla hotellissa, mieheni siskoa tapaamassa.

Vierailija

Jääkaapin puhdistin perusteellisesti tänään.

Olen siivonnut sateisesta viime kesästä saakka kaappeja laittanut tavaraa kiertoon. Enää ei ole kuin yksi huone viime silausta vailla.

Samalla olen pohtinut joulun tarkoitusta. Moneen vuoteen se ei ole meillä ollut tavaran hankinta lahjojen nimissä.

Joulukorttitilaus lasten kuvista tehty.

Ollaan suunniteltu joululomaa ja sen mukaan eletään miten saadaan koko perheelle yhteistä, kiireetöntä aikaa .

Yksi lahja valmiina lähdössä ulkomaille.

Vierailija

Olen hankkinut kummilapselle yhden lahjan jo kesällä, tuli kirppiksellä sopiva vastaan. Muuten ei vielä mitään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat