Kerro laihduttajalle neuvosi, joka oikeasti toimii

Vierailija

Kaikki hyviksi todetut vinkit ja neuvot on tervetulleita, paitsi täyskarppaaminen. Pudotettavaa 6kg, lähtömitat 165/66.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Syö vähemmän ei toimi. Ihmisen syyllistäminen lihavuudesta ei toimi. Liiku enemmän kuin kulutat ei toimi. Eli: laihduttaminen on varmin tie lihomiseen!

Se, mikä toimii, on elämänmuutos. Tutustu mitä syöt, miten elimistösi siihen reagoi ja muuta ruokavaliota askel kerrallaan kohti ihmiselle tarkoitettua ruokavaliota. Älä usko terveyskauppiaita!

Vierailija

Itsellä tippui ihan puhtaasti sillä, että vahdin ruoka-annokset pienemmiksi (ja lisäsin samassa suhteessa salaattia), ja join vettä aina kun muistin (vesipullo koko ajan mukana)

Vierailija

Syö vähän, siis todella vähän. Annokset puoliksi entiseen verrattuna. Toimii.

Miksi aina vinkkinä esitetään veden juomista? Ei vesi laihduta eikä muutenkaan edistä laihtumista.

Vierailija

Mua auttoi ruokapäiväkirjan pitäminen. Aluksi syöt tavallisesti ja kirjaat joka suupalan ylös. Siitä näet helposti mistä ne ylimääräiset kalorit tulee.

Vierailija

Syö kasviksia. Siis paljon. PAAALJON. Joka ikisellä aterialla ja välipalaksi. Kasvisten kanssa rasvaa, vitamiinit imeytyy ja iho ja aivot kiittävät. Mä en ole tehnyt mitään muuta muutosta kuin tuon ja paino tippuu itsekseen. Mieliteot on jääneet melkein kokonaan pois, teoriani on että kropan ei tarvitse enää pyytää sitä sun tätä kun saa jo niin paljon ravinteita.

Varma konsti

Pois vehnä ja viljatuotteet. Korkeintaan kaurapuuroa jos sitäkään. Sokeri ja herkut pannaan. Syöt kasviksia, proteiinia lihaa ja kalaa. Marjoja ja hedelmiä herkutteluhetkiin.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö vähän, siis todella vähän. Annokset puoliksi entiseen verrattuna. Toimii.

Miksi aina vinkkinä esitetään veden juomista? Ei vesi laihduta eikä muutenkaan edistä laihtumista.

Vesi täyttää vatsaa ja sen takia etenkin syödessä olis tärkeää, että juo paljon vettä. Se vähentää ruokahalua.

En nyt tiedä tuosta, vesi hulahtaa saman tien vatsalaukusta. Mä olen siinä uskossa että veden juonnin lisäämistä suositellaan, koska osa jengistä ei erota nälkää ja janoa toisistaan, osa juo kaloripitoisia juomia ja koska vesi nyt ylipäätään on terveellistä.

Vierailija

Kalorien laskeminen toimi mulla. Siinä sitä tajusi, että yksi suklaapatukka päivässä voi olla se, joka pitkässä juoksussa on sut lihottanut, ja toisinpäin - kun jätät sen pois, alat hitaasti mutta varmasti laihtua.

Tää oli kärjistetty esimerkki, mutta näin se menee varsinkin silloin, kun ei oo paljon ylipainoa, eli laihduttaa ns. normaalipainon sisällä. Kaikki on kiinni tosi pienistä jutuista. Jos syöt sen suklaapatukan, on ruoka sit jätettävä oikeastaan syömättä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat