Saa ONNITELLA!

Vierailija

Eli lyhyesti. Mun elämäni rakkaudesta kyse. Petti mua viimeisen puoli vuotta suhteestamme ja suhteemme on ollut ohi jo kolme vuotta, mutta olen edelleen ollut todella pahasti koukussa ja tekstaan ja vastaan tälle miehelle aina kun laittaa viestiä. Kukaan ei ole mua loukannut kuten tää kus#pää! Ollaan nähty ja touhuiltu ja mies antanut ymmärtää eromme jälkeen että voisi olla muutakin ja minä sinisilmäisenä uskoin ja aina putosin uudelleen pohjalle. Tää pas#ka käytti mua hyväkseen. Nyt kun erosta on kulunut kolme vuotta ja viimeiseen vuoteen en ole enää suostunut miestä näkemään mutta ollaan viestitelty ja olen antanut ymmärtää että nähdään ynmt ja kun on pitänyt nähdä olen tehnyt oharit.

Päätin kesällä että riittää. Haluan eroon tuosta. Sydämmessä on ja rakastan häntä! (en tiedä miksi rakkaus ei lopu kaiken tuon jälkeen mitä hän teki) Nyt kesästä saakka mies on ollut estossa kännykässä eikä saa minuun mitään kautta yhteyttä. Olen muuttanut,osoite on salainen ja kukaan hänen tutuistaan ei tiedä missä asun. Hänen numeronsa on estossa,eli viestit ja puhelut ei ole kesän jälkeen läpi tullut. Pari kertaa olen meinannut ottaa eston pois mutta olen onnistunut! Alan olemaan voiton puolella. Vaikka pahaa välillä tekee niin tulen voittamaan tämän.

Tulen vaihtamaan vielä numeroni jolloin estojakaan ei tarvita. Tuntemattomiin numeroihin en ole vastannut koska arvaan kuka se olisi ollut.

Olen ylpeä itsestäni,luulin etten pääse koskaan miehestä eroon.

https://www.youtube.com/watch?v=TtbODtWsFwg

Kommentit (14)

Vierailija

Unohtui vielä mainita että mies olisi oikeasti halunnut nyt korjata välimme. Odotin siksi näin kauan,korjasin itseni. Hoidin asiani kuntoon. Mulla on hyvä työ,säästöjä ja todella arvokas auto perseen alla. Kyllä alkaa kiinnostaa kun toisella menee hyvin. 

Jankutti kauan kuinka on pakko nähdä,mutta en suostunut. En vastannut kun soitti päivän aikana kymmenen kertaa,monina päivinä. Kunnolla päin naamaa,nautin. Luulee saavansa ihan mitä vain ja kenet vain. Kultalusikka peffassa syntynyt jätkä.Voin kuulostaa katkeralta ja sitä olenkin. Myönnetään.

Enkä ole sairaasti riippuvainen miehestä,luulen että alkoi olemaan toisinpäin. Siksi laitin stopin yhteydenpidolle. En tarvitse häntä enää,hän laski itsetuntoni nollaan ja nyt se on taas normaali tilassa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea ja parempaa tulevaisuutta!

Kiitos,sitä tulee olemaan!

Ap

niihän sä luulet mutta todellisuudessa sun elämä menee tästä lähtien päin helvettiä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea ja parempaa tulevaisuutta!

Kiitos,sitä tulee olemaan!

Ap

niihän sä luulet mutta todellisuudessa sun elämä menee tästä lähtien päin helvettiä

Ei kai sattumoisin mun exä eksynyt paikalle. Niin samanlaisesti kirjoitat!!!! Tuttu lause "niinhän sä luulet"

Voin kertoa että ei tule menemään, sen pystyn lupaamaan.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onnea. Johan se kesti, mutta kannatti, eikö?

Kyllä tosiaan kannatti. Siihen mieheen en tule enää koskaan sotkeentumaan.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat