Arvaa mikä biisi -ketju
Kirjoitetaan viesteihin biisin sanat eri kielellä, kuin mitä alkuperäinen biisi on ollut. Ja muut sitten saa arvailla mikä biisi on kyseessä.
Aloitetaan:
Kuulin että olet asettunut aloillesi. Että olet löytänyt tytön ja olet nykyään naimisissa. Kuulin että unelmasi toteutuivat. Vissiin hän antoi sinulle asioita joita minä en pystynyt.
Vanha ystävä, miksi noin ujona? Ei ole sinun tapaistasi pidätellä tai piiloutua valolta.
En haluaisi noin vaan ilmestyä paikalle kutsumatta mutten voinut pysytellä poissa, en vaan voinut vastustaa kiusausta. Toivoin että näkisit kasvoni ja saisit muistutukset siitä, että minulle tämä ei ole ohi.
Ei sen väliä, löydän jonkun sellaisen mitä sinä. Toivon teille pelkästään kaikista parasta. Rukoilen, älä unohda minua. Muistan kuinka sanoit että toisinaan rakkaus kestää, toisinaan sen sijaan se sattuu.
Tiedäthän sinä kuinka aika kiitää. Vasta eilen elimme elämämme parasta aikaa. Synnyimme ja kasvoimme auringonpaisteessa. Sidottuina päiviemme loistokkuuden yllätykseen.
Mikään ei ole mitään verrattuna. Ei harmeja tai huolia. Katumuksia tai virheitä. Ne ovat tehtyjä muistoja. Kukapa olisi tiennyt kuinka katkeransuloiselta tämä maistuu?