Miten kestää molemminpuoliset tunteet kun emme voi koskaan olla

Vierailija

Niin, sain selville että mies ikävöi minua yhtä paljon kuin minä häntä ellei enemmänkin. Molemmat ovat vieläpä vapaita mutta olemme asemassa jonka takia ei voida kuin korkeintaan ystävällisesti halata joskus jouluna ja juhannuksena suurinpiirtein :( Lähes joka päivä kuitenkin joudutaan viettämään paljon aikaa yhdessä. Miten tällaista jaksaa?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asemassa? Töissä? Vaihda työpaikkaa.

Ei työpaikan vaihtaminen ole mahdollista eikä missään määrin järkevää. Ja vaikeaa selittää koska en halua antaa liikaa tuntomerkkejä mutta tietyistä asioista johtuen en usko että tätä työtä lopetettuani voisimme sen enempää tapailla.

ap

Vierailija

Ei tuollaista työpaikkaa voi olla olemassa: ootko varma että mies oikeasti haluaisi olla kanssasi vai leperteleekö joutavia jotta sulta ehkä irtoaisi joskus mutta ei tarvitsisi sitoutua koska "Olen oikeasti kaksoisagentti?"

Vierailija

Ei muita oikeasti kiinnosta tikkuakaan, vaikka olette yhdessä tai ette. Kuvittelette vain jotain asemia ja teette elämästänne dramaattisempaa kuin se oikeasti on. Paitsi tietysti, jos tuo mies on sun isäpuoli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei muita oikeasti kiinnosta tikkuakaan, vaikka olette yhdessä tai ette. Kuvittelette vain jotain asemia ja teette elämästänne dramaattisempaa kuin se oikeasti on. Paitsi tietysti, jos tuo mies on sun isäpuoli.

Korkeintaan entinen isäpuoli. Ap:han sanoi, että sekä hän että mies ovat sinkkuja.

Vierailija

Samanlaiset tunteet ne ovat jos kaksi varattua rakastuu tulisesti toisiinsa. Paras on sanoa hyvästit ja mennä kohti uusia pettymyksiä, jos kerran ura on tärkeintä elämässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista työpaikkaa voi olla olemassa: ootko varma että mies oikeasti haluaisi olla kanssasi vai leperteleekö joutavia jotta sulta ehkä irtoaisi joskus mutta ei tarvitsisi sitoutua koska "Olen oikeasti kaksoisagentti?"

Ei tässä nyt mistään agenttitoihuista ole kyse, hyvinkin normaali työpaikka, heh. Ei kuitenkaan tällaisen asian takia oikeassa elämässä niin vain työpaikkoja tuosta vaihdella huvikseen. Mies on esimieheni ja minua huomattavasti vanhempi. Olen melko varma että ei odota pelkkää "irtoamista" koska sen verran selvästi tuskainen paikka oli tälle kertoa tuntemuksistaan ja sanoi itsekin heti etteihän mitään saa tapahtua, mutta harmittaa että piti minuun mennä kiintymään niin paljon. Itse esitin vain myötätuntoista enkä kehdannut tai edes halunnut kertoa että tunnen itse lähes täysin samoin.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain näyttää kiinnostavan kun nyt jo on tullut pitkiä katseita ja vihjailuita siitä että olemme epäilyttävän läheisiä ilmeisesti. Mies on sen verran vanhempi kuitenkin että varmaan työn ulkopuolellakin jo herättäisi vähän mielenkiintoa. Lisäksi on itsekin sanonut että tietää liiankin hyvin tämäntyyppisten juttujen päätöksen työpaikoilla ja niistä ei tule kuin murhetta.

ap

Vierailija

No todennäköisesti teidän suhteesta ei tulis lopulta mitään, etsit nimittäin selkeästi jotain isähahmoa, turvallista saavuttamatonta ihastusta. Eli jos teillä ei ois noita asemia ja suurta ikäeroa, niin et olis edes ihastunut.

Vierailija

En kyllä usko että jos mies olisi oikeasti todella kiinnostunut että nuo asiat haittaisi. Ei ole tosiaan maailman eka mies ja alainen - asetelma. Jos mies tietää tunteistasi mutta vetoaa tuommoisiin syihin niin turha jäädä haikailemaan romanttisesti vuosisadan rakkaustarinan perään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat