Mitä huumeita olet kokeillut?
Kerro lisäksi KOULUTUKSESI tai TYÖSI. Minä aloitan.
Kannabis, MDMA, alkoholi
Graafinen suunnittelija
Kommentit (58)
Käytän/olen käyttänyt laillisista kofeiinia, nikotiinia, opiaatteja, relaksantteja ja sokeria. Laittomista olen kokeillut kannabista, butaania, amfetamiinia, ekstaasia ja mdma:ta. Hurja nuoruus, vai pitäisikö sanoa vauhdikas 😁
Liiketalouden tradenomi
Kannabis, kokaiini, alkoholi. Kokaiiniin jäisin heti koukkuun jos olisi varaa.
Kokki
En ikinä kertoisi käytöistäni tai käyttämättä jättämisistäkään nettiin.
Kokeilujärjestyksessä (porttiteoreetikoille): kahvi, tupakka, alkoholi, kannabis, poppers, taikasienet, lsd, ekstaasi, khat, morfiini, ilokaasu, amfetamiini, kokaiini.
Lastentarhanopettaja.
N28
Essoo, bentsuu, hepoo, röökii, ganjaa, sientä, mummin lohikeittoa. Diilaan höpöö, naftaa, kokaa ja nusuu.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä kertoisi käytöistäni tai käyttämättä jättämisistäkään nettiin.
Miksi ei voi anonyymisti kertoa mitä on 15 vuotta sitten hurjassa nuoruudessaan tehnyt? Ei kävisi pienessä mielessäkään enää koskea noihin, mutta mitä väliä sillä on mihinkään/kenellekään mitä olen joskus tehnyt?
koska täällä tarkkaillaan tietosuoja ei päde ;)=
En mitään. No tupakki ja alkoholi, mutta jos niitä ei lasketa niin ei mitään. Miksi pitäisi käyttää? 40v
Kerran penskana poltettiin piipussa pizzamaustetta raakana.
M 42
Amfetamiinia , nytki oon vetäny ja uber taxia 24/7 et rahat riittää piriin
Vierailija kirjoitti:
Kokeilujärjestyksessä (porttiteoreetikoille): kahvi, tupakka, alkoholi, kannabis, poppers, taikasienet, lsd, ekstaasi, khat, morfiini, ilokaasu, amfetamiini, kokaiini.
Lastentarhanopettaja.
N28
Antaisin 100000 alapeukkua, jos voisin.
Kansalaisluottamusta, jos epäillään ni sitäki heikosti olen puliukko
Alkoholi, kannabis, ekstaasi, mdma, amfetamiini, kokaiini, lsd ja taikasienet. Kaksi viimeistä edelleen pari kertaa vuodessa.
FM, töissä julkisella sektorilla
Vauva-palstaa ja jäin kerrasta koukkuun!
MuSu 43
Alkoholi, tupakka, kannabis, butaani, essot + erilaiset lääkkeet.
Olen It-alalla asiantuntija tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
koska täällä tarkkaillaan tietosuoja ei päde ;)=
Siis kuka tarkkailee? Ja mitä ihmettä joku sillä tiedolla tekisi, että IP-osoite 123 on kokeillut kamnabista 2002?
☺