kolmesta eri testistä testiajan jälkeen (30min sisällä) haamut
Mua ärsyttää tämä vauvakuumeilu ja kun pitää jättää ne testit lojumaan pöydille pitkiksikin ajoiksi. En oo ikinä saanut yhden yhtä haamua mistään testistä, mutta nyt neljä haamua peräkkäin. Maanantaina tein ensin halpatesti.fistä tilatun liuskatestin päiväpissasta, ja unohdin sen kokonaan, muistin vasta parin tunnin päästä ja kuinka ollakkaan testissä oli kaksi viivaa. Parin tunnin päästä tein apteekin oman testin johon tuli n. 5minuutin päästä hailakkaakin hailakampi haamu. Tiistaiaamuna aamupissasta tein taas testin, ja ensimäisen minuutin aikana ei näkynyt oikein mitään, mutta jonkin ajan kuluttua oli ilmestynyt selkeästi punertava viiva. Tänään tein aamupissasta pregchecin liuskatestin, ja siihen ilmestyi juuri ja juuri havaittava haamu. Mä en usko että olisin raskaana, mutta toive olisi suuri koska mulla on ainoastaan toinen munasarja jäljellä ja siinäkin on iso kysta, maanantaina kontrolliaika jossa mietitään että mitä tehtäisiin kun raskaus olisi kuitenkin toiveissa... Tää on niin piinaavaa, NIIN PIINAAVAA. Pahoittelen, keskustelun tarkoitus on lähinnä saada avautua kun stressiä pukkaa niin että naama kukkii.