Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leveä lantio miehellä

Vierailija

Kaikkihan tietävät, että tämä on katastrofi. Auttaako asiaa, jos siihen treenaa vähän pattia salilla? Eli kumpi on parempi, leveä lautapylly vai leveä ja pyöreä muijapylly?

Kommentit (13)

Vierailija

Leveä lantio on eri asia kuin pyöreä muijapylly. Lantion leveyden määrää luusto, sen päälle voi sitten asettua enemmän tai vähemmän rasvaa. Pyllyn muodon määrää lihakset ja niiden muoto sekä siihen päälle asettuva laardi.

Oman kokemukseni mukaan leveälanteiset miehet ovat huolehtivaisia, kovia kokkailemaan ja tykkäävät kotoilusta. Ihan härski yleistys viiden kaverin otannalla.

Vierailija

Tässä kuudes esimerkki vahvistamaan stereotypiaa. Pidän kodin kunnossa sinkkunakin ja tykkään sisustaa. Tämä ei kyllä taida olla kauhean miehekästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tässä kuudes esimerkki vahvistamaan stereotypiaa. Pidän kodin kunnossa sinkkunakin ja tykkään sisustaa. Tämä ei kyllä taida olla kauhean miehekästä.

Tämän piti mennä neloselle.

Vierailija

Mun miehellä on vähän leveä lantio ja pienet manboobsien alut, väittää että aina ollut tuollainen mutta veikkaan että johtuu testosteronivajeesta. Ei suostu menemään lääkäriin. On hyvin huolehtivainen ja ns isä-ainesta. Hoitaa kotia ja minua.

he/she-jeans

Itselläni vyötärö on 80 cm ja lantionympärys 103 cm.Ei haittaa yhtään. Naisten farkutkin sopivat ihan hyvin jalkaan ja istuvatkin paremmin, puhumattakaan että ovat kaikin puolin tyylikkäämpiä ja että kirppareista niitä on aina  sata kertaa helpompi löytää kuin miesten farkkuja ja että niitä löytää sieltä lähes ( ...ellei suorastaan  aivan uutta vastaavassa kunnossa (parilla eurolla!) Pituuteni on 176 cm ,eikä sekään aiheuta mitään etsimispulmia farkkujen suhteen nykyään. Sen pituisia naisia on.Kapealahkeisia ne tuppaavat nykyään olemaan ,mutta ovat jotain 'strechiä' eikä alle tietenkään mitään miesten pitkälahkeisia kalsareita kannata  alkaa änkemään. Leggarit vaan tai villasukkikset ajavat niiden asian ja ovat tietysti nekin halvemmat kuin miestenkalsarit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on vähän leveä lantio ja pienet manboobsien alut, väittää että aina ollut tuollainen mutta veikkaan että johtuu testosteronivajeesta. Ei suostu menemään lääkäriin. On hyvin huolehtivainen ja ns isä-ainesta. Hoitaa kotia ja minua.
Juoko olutta? saattaa aiheuttaa miehellä testosteronivajetta ja manboobseja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoko olutta? saattaa aiheuttaa miehellä testosteronivajetta ja manboobseja.

Ei juurikaan. Johtunee sädehoidoista joita sai.

Vierailija

Ehkä kannattais treenata yläkroppaa mieluummin, niin vähän tasapainoittaisi kokonaisuutta, siis siinä tapauksessa, että hartiat on kapeahkot. Pakko myöntää, että naisellinen lantio miehellä on varmaan suurin turn-off huomattavan lyhyyden jälkeen. Siis fyysisesti. Ei voi mitään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat